حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
آیا مدیر کل از میزان درآمد اماکن اجاره ای خود بی خبر بود؟؟
05 شهریور 1402 - 11:15
شناسه : 8677
بازدید 155
2
نشست خبری مدیرکل فنی حرفه ای استان در قالب سه شنبه های خبری باحضور بیش از ۸۰خبرنگار در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان که بیش از یک سال با اصحاب رسانه ارتباط چندانی نداشت پشت تریبون قرار گرفت و مقدمه ای از عملکرد خود را در قالب الفاظ و آمار ارائه کرد.
درحالی که معتمدی هنوز در مقدمه نیم ساعته صحبت های خود بود با اعتراض خبرنگاران روبه رو شد و در نیمه راه توضیحات خود را ناقص پایان داد.
سپس خبرنگاران فرصت پرسش و پاسخ پیدا کردند و به نقد مشترک سه شنبه های خبری و عملکرد آقای معتمدی پرداختند
باتوجه به اهداف سازمان فنی و حرفه ای که غالباً آموزشی است سؤالات چالشی پرسیده نشد
تحلیل اینجانب از پاسخگویی مدیرکل فنی حرفه ای این است که جناب آقای معتمدی مخاطبین خود را نشناخته بود و خبرنگاران را عده ای از عوام می پنداشت و گمان می کرد هر چه بگوید مخاطبین بدون استدلال می پذیرند
معتمدی در بخشی از پاسخگویی خود میزان بودجه فرهنگی خود را شش میلیون تومان در سال اعلام کرد که البته باتوجه به ملی بودن بودجه این سازمان ممکن است سهم زیادی از بودجه فرهنگی توسط مرکز هزینه شود و مبلغ ناچیزی به استان ها داده شود با این توصیف باز مبلغ اعلام شده توسط معتمدی قابل پذیرش نیست بسیاری از کارشناسان امر این پاسخ را خنده آور می دانستند.


ایشان در پاسخ سوال خبرنگار نسیم هنام درباره چگونگی واگذاری طرح و اماکن اجاره ای با مشورت یکی از معاونین گفت که همه واگذاری ها از طریق قانونی و در سامانه ستادی دولت واگذار می شود ولی از میزان درآمد ماهانه این اماکن و طرح ها اطلاع دقیقی نداشت ولی در نهایت ادب از خبرنگاران جهت شفاف سازی به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای دعوت به عمل آوردند.
این سؤال هنوز پاسخ داده نشده است که میزان درآمد آموزش فنی حرفه ای لرستان از واگذاری اجاره ای اماکن و طرح ها چقدر است؟
معتمدی در پاسخگویی به سؤالات به هیچکدام از معاونین خود اجازه صحبت نداد تا اینکه با انتقاد خبرنگاران روبرو شد به ناچار چند دقیقه ای به مسئول آموزش خود اجازه دادتا آمار و اطلاعات مکتوب شده ای را به خبرنگاران ارائه دهد
آنچه در این نشست مشهود بود اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در آموزش مهارت ها بی برنامه عمل می کند زیرا نیاز روز در اشتغال را بررسی نمی کند و در آن راستا کلاس مهارت آموزی برگزار نمی کند به عنوان مثال در حوزه شیلات و پرورش ماهی خاویاری با اداره کل شیلات استان هماهنگی لازم را انجام نداده است درحالی که استعداد پرورش ماهی ها در استان هنوز دارای ظرفیت خالی ۷۵ درصدی است.
مهمترین موضوع قابل شهود در جلسه عدم اعتماد این مدیر به ارتباط با رسانه هاست که نشانه ترس ایشان از شفافیت در عملکرد خود و مجموعه تحت امر ایشان است اگر دستور اکید استاندار نبود این مدیر در هیچ نشستی رؤیت نمی شد.
بنظر می رسد استاندار محترم باید به فکر تغییرات اساسی در برنامه ها و اهداف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از طریق تغییر در مدیریت و نیروی انسانی این مجموعه مؤثر در توسعه استان باشد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما

1 دیدگاه برای “آیا مدیر کل از میزان درآمد اماکن اجاره ای خود بی خبر بود؟؟”
  1. در دولت کریمه رئیسی ازاین جورمدیرکل های،بی سوادوبدون تخصص الا ماشاالله زیادهستند،معتمدی هم مشت نمونه خراواراست

    پاسخ