حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
04 فروردین 1402 - 9:08
شناسه : 5531
بازدید 210
1
محمد میرزایی مقدم گفت : بامداد امروز یک واحد مسکونی در روستای قلعه سنگی دچار انفجار شد
ارسال توسط : نویسنده : امین پارسا منبع : خبرروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرروز،محمد میرزایی مقدم گفت : بامداد امروز یک واحد مسکونی در روستای قلعه سنگی دچار انفجار شد.

وی افزود : ساعت ۳:۱۹ امروز ۴ فروردین ۱۴۰۱ سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴ و واحد امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به همراه معاون عملیات را به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: بر اثر شدت این انفجار ساختمان به طور کامل تخریب شد که با حضور آتش‌نشانان ، محل حادثه ایمن سازی و اقدامات لازم در جهت خارج کردن مصدومان و فوتی های حادثه و تحویل آنها به آمبولانس حاضر در محل انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنین (پدر ،مادر و فرزند دختر) جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر ( فرزند دیگر) دچار سوختگی شده است افزود، علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی نشت گاز شهری اعلام شده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما

6 دیدگاه برای “انفجار منزل مسکونی سه نفر فوتی ویک نفر مصدوم در روستای قلعه سنگی”
  1. لطفا در بی عدالتی آموزش و پروش به ما کمک کنید

    پاسخ
  2. افرادی پست ریاست و مدیریت آموزشی را در این شهرستان کوچک بدست گرفته اند که فقط به اقوام و دوستان خود پست ها را داده لذا شایسته سالاری در بین رفته لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
  3. شهرستان رومشکان و شهرستان پلدختر

    پاسخ