به منظور سهولت و تسریع در پیگیری، امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار “مخابرات من” فراهم شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، برای سهولت و تسریع در پیگیری، گزینه ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت در نرم افزار “مخابرات من” افزوده و مشتریان می توانند با ورود به این بخش، خرابی تلفن ثابت خود را تنها با سه کلیک ثبت کنند.
بر اساس این خبر، مشتریان شرکت مخابرات ایران از این پس می توانند نسخه جدید اپلیکیشن مخابرات من را نصب کرده و با چند کلیک، خرابی تلفن خود را اعلام و ثبت کنند.
با اضافه شدن این گزینه، مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز بدون نیاز به گرفتن شماره مرکز تماس و بدون وارد کردن هر گونه اطلاعاتی، فقط با ۳ بار لمس صفحه موبایل خود، خرابی تلفن شان را اعلام کنند.
برای انجام این کار، کافیست پس از باز کردن اپلیکیشن “مخابرات من” به منو “خدمات” رفته و گزینه “خدمات تلفن ثابت” را انتخاب و سپس گزینه “خرابی / پیگیری خرابی تلفن” را انتخاب کرده و درخواست خرابی تلفن را ثبت نمایند
پایان پیام/
یکسال تلفن ثابت بنده قطع ازسییستم بیرون منزل خدمات مخابرات صفر جعبه تقسیم وکابل مخابرات بیرون منزل سرقت شده چرا یکسره قبض واختاارمیدین باید بلیان سرکشی پیمانکار نمره صفر میدهم ۵۱۳۲۷۷۳۷۲۵ شماره یکسال قطع و مخابرات منطقه طلاب خیابان کار جوابگو نیست
پیگیری می کنم برادر جان
لطفا شماره بدهیدتامخابرات را موظف کنیم رفع اشکال کند
به نام خدا ـاز زحمات و پیگیربهای مجدانه و دلسوزانه جناب آقای علی حسینی مدیر هفته نامه نسیم هنام و پایگاه خبری کلدر خبر در امورات زیباسازی و ترمیم بوستانها، آسفالت معابر شهروندان خرم آباد کمال تشکر را داریم ـ دست مریزاد ای مرد بزرگ
ساکنان منطقه کیو و جهادگران
به نام خدا ـاز زحمات و پیگیربهای مجدانه و دلسوزانه جناب آقای علی حسینی مدیر محترم (هفته نامه نسیم هنام و پایگاه خبری کلدر خبر) در امورات زیباسازی و ترمیم بوستانها، آسفالت معابر شهروندان خرم آباد کمال تشکر را داریم ـ دست مریزاد ای مرد بزرگ
ساکنان منطقه کیو و جهادگران
سپاسگزارم .روابط عمومی منتظر ارسال شماره ثابت شما جهت بررسی و رفع نقص است