حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
جلسه طرح پهلوان پروری بسیج ورزشکاران برگزار شد
24 مرداد 1402 - 13:11
شناسه : 8487
بازدید 77
1
در ادامه فعالیت های فرهنگی ورزشی توسط کاراته کاهای سبک کیوکوشین KWF با مربیگری مریم جعفری از متربیان فرهنگی و مربی فرهنگی طرح پهلوان پروری در ماه محرم 1402/05/24 در باشگاه حکمت با حضور فاطمه شمسایی مسئول اموربانوان طرح پهلوان پروری برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : مریم جعفری منبع : کلدرخبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،در ادامه فعالیت های فرهنگی ورزشی توسط کاراته کاهای سبک کیوکوشین KWF با مربیگری مریم جعفری از متربیان فرهنگی و مربی فرهنگی طرح پهلوان پروری در ماه محرم ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ در باشگاه حکمت با حضور فاطمه شمسایی مسئول اموربانوان طرح پهلوان پروری برگزار شد.
فاطمه شمسایی با حضور در جمع کاراته کا ها با بیان این مطلب که فرهنگ غنی پهلوانی از دیرباز در بین ایرانیان و مردم لرستان بوده و آمیخته با فرهنگ و تمدن غنی ماست تاکید نمود که در بین ورزشکاران بیش از بیش تقویت شود و این مهم از محیط های کوچک باشگاهی شروع و با نتیجه و عملکرد مطلوب و تاثیرگذار گسترش و تعمیم می یابد.
قابل ذکر است مریم جعفری از مربیان فعال به کادر بسیج ورزشکاران و محلات می باشد که اقدامات فرهنگی مطلوبی در جهت ارتقاء ورزش در همه رده های سنی انجام داده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما