حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
18 تیر 1402 - 13:36
شناسه : 7970
بازدید 25
0

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط‌عمومی هیات کشتی لرستان صبح امروز یکشنبه ۱۸تیرماه کلاس آموزش روانشناسی تخصصی و تغذیه تخصصی توسط هیات کشتی و هیات پزشکی ورزشی استان لرستان برگزار شد. در این کلاس که در سالن جلسات هیات فوتبال استان و با حضور جمع زیادی از مربیان و کشتی‌گیران […]

ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط‌عمومی هیات کشتی لرستان صبح امروز یکشنبه ۱۸تیرماه کلاس آموزش روانشناسی تخصصی و تغذیه تخصصی توسط هیات کشتی و هیات پزشکی ورزشی استان لرستان برگزار شد.

در این کلاس که در سالن جلسات هیات فوتبال استان و با حضور جمع زیادی از مربیان و کشتی‌گیران هم‌استانی برگزار شد ، استاد مومنی در حوزه روانشناسی تخصصی و سرکار خانم نوری‌زاده در بحث تغذیه تخصصی ورزشی با کشتی‌گیران مباحث علمی را با ورزشکاران در میان گذاشتند.

فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان در حاشیه‌ی برگزاری این کلاس‌ها ضمن قدردانی از آقای ارزانی مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان گفت: هیات کشتی استان در کنار هیات پزشکی ورزشی تلاش نمود تا فرصتی را برای ورزشکاران کشتی‌گیر هم‌استانی فراهم سازد تا در کنار تقویت عوامل جسمانی و فنی به مساله‌ی تقویت آمادگی روانی و نیز بحث تخصصی تغذیه در رشته ورزشی خود بپردازند و توانایی‌های خود را در همه‌ی ابعاد پرورش دهند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما