حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
04 دی 1401 - 9:16
شناسه : 1318
بازدید 70
2
درراستای بازگشایی راهها مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: با تلاش راهداران از مجموع ۵۰۲ راه مسدود شده، تاکنون ۲۳۰ راه روستایی بازگشایی و بقیه روستاها هم در حال باز گشایی می باشند.
ارسال توسط : نویسنده : هادی کردعلیوند منبع : روابط عمومی

به گزارش پایگاه خبری کلدرخبر، مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار کرد: خدا را شکر بارش های خوبی در چند روز اخیر در استان داشتیم ، در شهرستان‌های کوهدشت رومشکان و چگنی شاهد بارش باران بودیم و در شهرستانهای ازنا ، الیگودرز و دورود بارش سنگین برف را داشتند، همچنین در سایر شهرستانها نیز بارش باران و در گردنه هاشاهد بارش برف بودیم.

وی ادامه داد: به همت راهداران پرتلاش و جهادگر کلیه راه های مواصلاتی اصلی و فرعی باز و تردد به صورت عادی و روان در آنها برقرار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان،تصریح گرد: از آن جایی که ۸۰ درصد ترددها در راه‌های اصلی و محورهای مواصلاتی صورت می گیرد در حال حاضر کلیه محورها باز است.

شیروانی بیان کرد: اکثر روستاهای مسدود شده روستاهای خاکی و شنی هستند که در انتهای محورهای روستایی قرار دارد، گردنه گله بادوش و فرسش نیز با توجه به ارتفاع زیاد به دلیل شیب تند، پرتگاه‌های متعدد و عرض محدود جاده های روستایی امکان برف روبی در شب را ندارد،با این وضعیت راهداران پر تلاش همچنان در حال برف روبی هستتد‌.

وی بیان داشت: از مجموع ۵۰۲ راه روستایی مسدود شده، تاکنون راه ۲۳۰ روستا بازگشایی و بقیه روستاها هم در حال باز گشایی هستند

انتهای خبر/

ثبت نظر شما