حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1465 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
سد مخزنی تاج امیر ابگیری شد
10 بهمن 1402 - 8:07
شناسه : 10734
بازدید 36
4
داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: ابگیری سد تاج امیر یکی از پروژه‌های مهم و طرح‌های مهم زیرساخت منطقه محروم دلفان است. واز طرح‌هایی است که با توجه به مصوبات رئیس جمهور شتاب بیشتری گرفت.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری کلدر خبر

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: ابگیری سد تاج امیر یکی از پروژه‌های مهم و طرح‌های مهم زیرساخت منطقه محروم دلفان است. واز طرح‌هایی است که با توجه به مصوبات رئیس جمهور شتاب بیشتری گرفت .

وی اظهار کرد :هدف از ابگیری این سد،کمک به مشروب کردن حدود ۴۰۰ هکتار اراضی کشاورزی در پایاب این سد و همچنین تامین آب شرب برای روستاها و شهر نورآباد است.

منظور اظهار کرد:اولویت‌های تکمیل طرح‌های نیمه تمامی است که از گذشته به جا مانده است.

منظور بیان کرد:دولت بنا دارد طرح‌های جدید را حد الامکان شروع نکند در سال آینده در سطح کشور تعداد حدود ۱۷۰۰ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:سد تاج امیر یکی از این پروژه‌ها است که شاهد آبگیری آن هستیم و از دیگر طرح‌های هم که خواهیم داشت طرح‌های زیرساخت مهم راه آهن اندیمشک- درود- خرم‌آباد است. تخصیص‌های بیشتری برای طرح‌های استان خواهیم داشت که به شتاب گرفتن آبادانی هرچه بیشتر در این استان کمک کنیم.

وی اذعان داشت:در ده ماهه اول امسال ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های استان تخصیص دادیم هزار و ۳۰۰ میلیارد دیگر هم در این ایام باقی مانده سال داریم که تخصیص پیدا خواهد کرد و مجموع تخصیص نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.برای سال آینده هم پیش بینی شده است حدود ۷هزار میلیارد تومان تخصیص دهیم که بتوانیم حدود ۴۰ پروژه و طرح‌ در لرستان به بهره‌برداری برسانیم.

پایان پیام

ثبت نظر شما