به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در جلسه شورای مدیران شرکت مخابرات ایران که با حضور مهندس مجید سلطانی مدیرعامل ، معاونان ومدیران ستادی مناطق مخابراتی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران رونمایی شد .
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات مشتریان در اسرع وقت ، راه اندازی سامانه ۲۰۱۹۵ را موجب افزایش رضایت مندی مردم دانست .
مهندس مجید سلطانی پاسخگویی راحت تر ، رضایت مضاعف مشتریان وصرفه جویی در هزینه ها را از مزایای راه اندازی سامانه بررسی به شکایات بازرسی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود : افزایش چابکی سازمان در راه اندازی سامانه ها باید مدنظر باشد وسرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات از اهداف مهم راه اندازی این سامانه می باشد .
لازم بذکر است مشتریان شرکت مخابرات می توانند در صورت تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۲۰۱۹۵ و در صورتیکه با تلفن همراه تماس می گیرند ابتدا کد استان را وارد و سپس شماره ۲۰۱۹۵ را گرفته و به مرکز بازرسی مخابرات استان مربوطه متصل وشکایات خود را مطرح واز همان طریق پیگیر شوند.
پایان پیام/
با سلام .من چند سال هست که در مشهد از اینترنت مخابرات ثابت و خط هم فیبر نوری هست و بسته هم شرکت سپید اینده میخرم و تا العان هیچ وقت با توجه به قیمتی که گرفتند متاسفانه سرعت از اون چیزی که گفتند خیلی پایین بوده ۸۰۰و ۷۵۰ و۶۵۰هزار تومان گرفتند و سرعت هم سال اول بسته ۸و سالهای بعد تا ۱۶ هم رسید ولی از اول سرعت من نهایتا ۲مگ میشد کلیه رسید ها رو دارم و پرداخت هزینه ها هست چندین بار پیگیری کردم که یبار گفتند باشه پهنای باند رو باز میکنیم و هی فقط هزینه میگرفتند ولی هیچ فرقی نکرده متاسفانه .و هزینه ها هم همه پیامک ها از شماره همراه بود و همه مستند از سال اول کپی دارم و شکایت دارم
سلام لطفا با شماره همین سایت تماس بگیرید تا صحبت کنیم ،مخابرات محل زندگی شما در مشهد بازرسی دارد هم میتوانید مراجعه کنید و شکایت کنید یا شماره بگذارید تاباشما تماس بگیرم