حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
استاندار لرستان: نهضت مقاومت بین المللی شده است
17 فروردین 1403 - 9:42
شناسه : 11189
بازدید 13
0
استاندار لرستان گفت: نهضت مقاومت تبدیل به یک نهضت بین المللی شده است.
ارسال توسط : نویسنده : خبرنگار کلدر خبر

فرهاد زیویار هفدهم فروردین ماه در حاشیه ی راهپیمایی روز جهانی قدس، عنوان کرد: فراگیری نهضت مقاومت به گونه ای است که تمام انسان های آزاده جهان از رژیم غاصب اسراییل اعلام انزجار می کنند.

وی در خصوص راهیمایی روز قدس و نقش آن در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین اظهار کرد: به ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی،از ۴۵ سال پیش عهدی با مردم فلسطین جهت حق طلبی، مظلومیت آنها و مقابله با ظلم بسته شده است.

استاندار ادامه داد: طی ۴۵ سال گذشته همواره این راهپیمایی و فریاد دفاع از مردم فلسطین با بهترین رویه برگزار شده است به نحوی که اکنون این حرکت تنها بین مسلمانان محدود نیست بلکه نهضت مقاومت بین المللی شده و میان تمام انسان های آزاده رواج یافته است.

زیویار با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی بیان کرد: حرکت های ددمنشانه اسراییل در به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطین، تهاجم و حمله به سفارتخانه ایران در دمشق، مزید بر علت شده و نشانگر این است که این رژیم منحوس هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست.

وی افزود: این راهپیمایی تنها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه برای مقابله با رژیم ظالم و غاصب اسراییل است.

پایان پیام

ثبت نظر شما