حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
29 خرداد 1402 - 5:52
شناسه : 7533
بازدید 66
1
سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و اداره کل حفاظت‌ محیط‌زیست استان لرستان از سوی مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (محمدسعید سیف) به‌عنوان سازمان‌های اجرایی برتر همکار دانشگاه لرستان در سال 1401 انتخاب شدند.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام شرفی منبع : روابط عمومی دانشگاه لرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر دوستی‌زاده، مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان و رضا آساره، رئیس گروه ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه لرستان به‌نمایندگی از وزارت علوم لوح‌های تقدیر را به مدیران کل جهاد کشاورزی استان لرستان (شاهرخی) و حفاظت محیط زیست استان لرستان (سالاروند) اهداء کردند.

دوستی‌زاده و آسار در گفت‌وگو با مدیران کل جهاد کشاورزی استان لرستان و حفاظت‌محیط زیست این استان اظهار امیدواری کردند همکاری‌ها و ارتباطات علمی، کاربردی با دانشگاه لرستان افزایش یابد.

دوستی‌زاده و آساره در گفت‌وگو با مدیران کل جهاد کشاورزی استان لرستان و حفاظت محیط زیست این استان، اظهار امیدواری کردند تفاهم‌نامه‌های همکاری‌های دوجانبه و کاربردی، تحقیقات و پژوهش‌های مسئله‌محور و فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی و دانشجویان گسترش یابد.

بخش دیگری از این گفت‌وگوها نیز شامل ارتقای دوره‌های کارآموزی، کارورزی و بازدیدهای علمی دانشجویان از جهاد کشاورزی و اداره کل حفاظت از محیط‌زیست استان بود.

گفتنی است گروه ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند

پایان پیام/

ثبت نظر شما