حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اجرای بیش از ۲۷۷ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی لرستان
09 آبان 1402 - 8:26
شناسه : 9661
بازدید 75
0
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: طی هفت ماهه نخست سال جاری ۲۷۷/۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان اجرا شده است
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی راهداری وحمل ونقل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مهندس مرتضی شیروانی اظهار کرد: اقدامات مربوط به نگهداری راه‌ها با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش استهلاک خودروها در سه بخش شامل لکه‌گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات آسفالت حفاظتی رویه راه‌ها انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال تا پایان مهر ماه، جمعا ۲۷۷/۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه های انجام شده است افزود: ۱۲۷/۶۰ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی (ضخامت بیش از ۳سانتی متری) در راه های اصلی، فرعی و روستایی لرستان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: در این مدت عملیات لکه گیری هندسی در سطح ۴۱/۵۰ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی استان صورت پذیرفته است.

مهندس شیروانی به نوع و میزان روکش حفاظتی اجرا شده اشاره کرد و افزود: جمعا ۱۳۴.۱ کیلومتر آسفالت حفاظتی در راه های اصلی و شریانی اجرا شده است که ۴۵.۵۰ کیلومتر به صورت فوگ سیل و ۸۸.۶۰ کیلومتر به صورت اسلاری سیل انجام شده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما