حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
«سینما کیو» در شمال شهر خرم‌آباد افتتاح می‌شود
29 دی 1402 - 3:48
شناسه : 10645
بازدید 70
1
خبرخوش برای خرم آبادی ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مراحل آماده‌سازی «سینما کیو» مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد به پایان رسیده و در آستانه افتتاح است افزود: راه‌اندازی سینما در این منطقه از شهر به منظور رعایت عدالت فضایی صورت گرفته است
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی ارشاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعظم روانشاد با اعلام این خبر بیان کرد: وجود سینما و پردیس‌های سینمایی در استان به منظور تقویت روابط فکری و اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه بازار سینمای هنری تأثیر مثبت و معناداری بر ارتقای فرهنگی دارد، بیان کرد: سینما ابزاری برای انتقال فرهنگ در جامعه است و این عرصه‌ می‌تواند در شناسایی کنش‌های اجتماعی و فرهنگی موثر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد «سینما کیو» در منطقه یک خرم‌آباد گفت: مدیریت این سینما بر عهده «موسسه اهورا طنین زاگرس» است.

روانشاد افزود: با توجه به تغییر کاربری تنها سینمای این منطقه (سینما ایران)، وجود «سینما کیو» به عنوان یک پایگاه فرهنگی قطعا تاثیرات متعددی خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم شبکه زیرساختی مورد نیاز برای فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر استان کامل شود و هنرمندان دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: امروز تلاش ما بر این است این سالن به محیطی تبدیل شود که خانواده‌ها بدون دغدغه و با آرامش خاطر حضور یابند.

وی با بیان اینکه ظرفیت این سینما ۳۸۰ نفر است افزود: «سینما کیو» با بهترین متد طراحی و سیستم صوت و تصویر تجهیز و تکمیل شده است‌.

روانشاد با بیان اینکه مراحل آماده‌سازی این سینما اکنون به پایان رسیده است، افزود: آئین افتتاح «سینما کیو» به زودی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما