حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در لرستان برگزار شد
29 شهریور 1402 - 12:32
شناسه : 9076
بازدید 117
5
استاندار لرستان: دفاع مقدس در همه عرصه‌ها الگوست مراسم استانی تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان همزمان با مراسم کشوری آن امروز، ۲۹ شهریور در خرم‌آباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : ایکنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرگزاری ایکنا،دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع‌ مقدس ریشه در سال‌ها مبارزه ملت ایران با دشمنان دارد و امروز در دنیا به یک الگو تبدیل شده است.

وی افزود: طی این سال‌ها هر تهدیدی به فرصت تبدیل شده است به‌طوری که هیچ کشوری این همه تحریم را تحمل نمی‌کند اما دفاع در سنگرها آن‌چنان عمق پیدا کرده که همه آحاد را تحت‌ تأثیر قرار داده و همه در حال دفاع و مبارزه هستند.

دکتر زیویار افزود: در این سال‌ها اگر تهدید طبیعی هم رخ داده، ایثار و فداکاری برای مقابله با همان تهدید و برای خدمت به مردم با الگوگیری از فرهنگ دفاع‌مقدس انجام شده است.

وی با بیان اینکه دفاع‌ مقدس درس‌های زیادی به ملت ایران داده است، گفت: دفاع‌ مقدس، توانستن را برای خود مردم ثابت کرد و همه دنیا این را متوجه شده است تا جایی که هر تهدیدی که به برنامه‌های نظام ما می‌شود تبدیل به فرصت می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه این فرصت‌سازی‌ها توسط ملت ایران انجام شده و شکلی از مقاومت، نه به صورت نظامی بلکه به صورت فرهنگی در حال الگوسازی است، اظهار کرد: اربعین تحت‌ تأثیر انقلاب اسلامی قابل مقایسه با اربعین گذشته نیست و اگر مقاومت حضرت زینب(س) و جهاد تبیین انجام نمی‌شد، امروز خبری از اربعین نبود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما