حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
21 خرداد 1402 - 5:45
شناسه : 7407
بازدید 63
2
برگزاری نخستین استارت آپ " مدیریت شهری" توسط مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد / آذرماه ۱۴۰۲
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط‌عمومی این مرکز، نخستین استارت آپ در حوزه مدیریت شهری در آذرماه سال ۱۴۰۲ در شهر خرم‌آباد برگزار می شود، این رویداد حوزه مدیریت شهری در نخستین تجربه خود با محوریت زیباسازی شهری در زمینه رنگ، نور، اِلِمان‌های شهری و فضای سبز به منظور دریافت ایده های برتر برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری این رویداد نوآورانه توسعه مدیریت شهری مبتنی بر فناوری می باشد و پس از فرآیند برگزاری سه ایده برتر به انتخاب هیئت داوران جهت اجرا به شهرداری خرم‌آباد معرفی و به ۱۰ ایده برتر جوایزی جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.
لازم به ذکر است دبیرخانه دائمی این رویداد در مرکز پژوهشهای شورای شهر خرم‌آباد ایجاد و هر ساله با یک رویکرد برگزار خواهد شد
اطلاعات ضروری برای شرکت کنندگان در قالب پوستر منتشر شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه رویداد به آدرس ذیل ارسال کنند:
لرستان،خرم آباد،خیابان ساحلی،بین پل پیوستی و پل شهدا،مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر خرم آباد ،کد پستی ۶۸۱۳۸۳۳۳۶۶

پایان پیام/

ثبت نظر شما