حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
تقدیر مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری از کارشناس ورزش و جوانان لرستان
08 اسفند 1402 - 7:23
شناسه : 10917
بازدید 50
3
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری لرستان از تلاش های خالصانه و صادقانه «معصومه رک رک» کارشناس فعال اداره کل ورزش و جوانان استان با اهدای لوح،تقدیر کرد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : همای سعادت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از همای سعادت، فریبا ولیپور عالم، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری لرستان با ارسال لوح از زحمات و تلاش های «معصومه رک رک»‌کارشناس فعال و توانمند اداره کل ورزش و جوانان استان در اجرای برنامه های بانوان قدردانی کرد.

در متن تقدیر نامه آمده است؛

نظام سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران بر خود می‌بالد که زمینه ساز عدالت و حرکت به سوی کمال است و خدمت خالصانه و کسب رضایت حق تعالی عرصه‌ای است بیکران که توفیق عمل در آن موجب رحمت و الطاف الهی می‌گردد. یقیناً توسعه و پیشرفت استان مرهون تلاش بی‌دریغ کارمندان خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره در جهت تعالی و ارتقاء این استان قدم برداشته و خدمتگزار و افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می‌دانم لذا به مصداق حدیث شریف (من لم یشکر المخلو ق لم یشکر الخالق) از عنایت و توجه سرکار در همکاری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری قدردانی می‌نمایم. سلامتی و موفقیت روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

«رک رک» از کارمندان فعال و تلاشگر اداره کل ورزش و جوانان لرستان است که ریاست اداره ورزش و جوانان چگنی،مسؤل ورزش و جوانان شهر زاغه ،مسؤل دبیرخانه اداره کل، مئول کارگزینی اداره کل،کارشناس روابط عمومی اداره کل،کارشناس ورزش آقایان اداره کل،کارشناس ورزش بانوان اداره کل، کارشناس جوانان اداره کل را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما