حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
14 تیر 1402 - 3:39
شناسه : 7852
بازدید 86
0
کرم نعمتی رئیس شورای شهر با همراهی داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد از خطوط تولید و تأسیسات شرکت پگاه لرستان بازدید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : افروزه منبع : روابط عمومی پگاه لرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، کرم نعمتی رئیس شورای شهر با همراهی داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد از خطوط تولید و تأسیسات شرکت پگاه لرستان بازدید کرد. وی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان مجموعه پگاه لرستان، هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر با عملکرد این مجموعه به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدی استان و همچنین ایجاد راهکار جهت تسهیل در انجام امورات فی مابین به منظور حمایت از تولید عنوان کرد.

🔹 داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد نیز با ابراز خرسندی از فعالیت و پویایی شرکت پگاه لرستان عملکرد این مجموعه بالاخص حضور چشمگیر در بازارهای جهانی را موجب افتخار و شایسته تقدیر دانست.

🔹 روزبه کوشکی مدیرعامل پگاه لرستان نیز در این بازدید ضمن ارائه دستاوردهای این مجموعه، از اهداف و برنامه‌ها و همچنین طرح‌های توسعه‌ای در سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به اخذ مجوزهای لازم از جمله کسب کد ir قصد داریم در سال جاری با ایجاد تنوع در سبد صادراتی، حضور بهتر و چشمگیرتری را در بازارهای صادراتی داشته باشیم.

پگاه؛ طعم خوش سلامتی

پایان پیام/

ثبت نظر شما