حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
کسب عناوین قهرمانی توسط کاراته کا های لرستان در رقابت های قهرمان کشوری
25 تیر 1402 - 18:13
شناسه : 8105
بازدید 250
2
بانوان نیمی از جامعه هستند و باید مورد توجه قرار گیرند مسابقات قهرمان کشوری سبک KWF بانوان به میزبانی تهران شهر اسلام شهر 1402/04/23 برگزار شد. این دوره از مسابقات با حضور بیش از 370 شرکت کننده در چهارده سنی برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : مریم نظری منبع : کلدرخبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،مسابقات قهرمان کشوری سبک KWF بانوان به میزبانی تهران شهر اسلام شهر ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ برگزار شد.
این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۳۷۰ شرکت کننده در چهارده سنی برگزار شد که مریم جعفری به عنوان نماینده سبک KWF استان لرستان و داور مسابقات و گلنوش میردریکوندی به‌عنوان مربی تیم حضور داشتند و در پایان رقابت ها تیم استان با کسب دو نشان طلا به کار خود پایان داد.
در این مسابقات غزل جودکی در وزن منفی ۵۵ موفق به کسب مقام اول و مدال طلا و مریم جعفری در وزن منفی ۶۵ موفق به کسب مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی این رقابت ها شد که نفرات برتر جهت حضور در اردوی تیم سبک و حضور در رقابت های قهرمان قهرمانان و اعزامی به مسابقات جهانی هلند حضور خواهند داشت.
همچنین تیم لرستان با حضور در مسابقات قهرمان کشوری بانوان سبک کیوکوشین کان با نمایندگی سبک سمیه نصیریان که ۲۲ و ۲۳ تیر به میزبانی استان البرز شهر کرج با حضور بیش از ۵۰۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار شد که در پایان این رقابت ها نفرات ذیل موفق به کسب مدال شدند.
مائده جهانی چگنی و پارمیس میردریکوند مقام اول و مدال طلا ، ریحانه رحمتیان و نفس جمشیدی مقام دوم و مدال نقره و مبینا پاپی ، محنا پاپی ،حنانه علیدادی مقام و مدال برنز را کسب کرد.
سمیه نصیریان و پرستو حیدری داوران لرستان در این رقابت ها بودند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما