حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1474 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
دستگیری شکارچیان غیرمجاز شش سر تشی(خارپشت) و خرگوش و کشف و ضبط یک قبضه اسلحه از آن‌ها در لرستان
25 آذر 1402 - 11:51
شناسه : 10274
بازدید 95
3
یک گروه شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار سه سر تشی و سه سر خرگوش در سطح حوزه شهرستان دلفان نموده بودند، دستگیر شدند.
ارسال توسط : نویسنده : پایگاه خبری کلدر خبر

یک گروه شکارچی متخلف که اقدام به شکار سه سر تشی و سه سر خرگوش کرده‌ بودند در تاریخ ٢٢ آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری عوامل (پاسگاه انتظامی گشور) شهرستان دلفان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان در این‌باره گفت؛ یک گروه از شکارچیان غیر مجاز که از استان‌های همجوار بودند و اقدام به شکار غیر مجاز سه سر تشی و سه سر خرگوش در سطح شهرستان دلفان نموده بودند، با هوشیاری عوامل انتظامی پاسگاه گشور و محیط‌بانان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سالاروند افزود؛ از این متخلفین علاوه بر لاشه‌های شکار شده تشی و خرگوش یک قبضه اسلحه شکاری به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

علی رزاقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان در تکمیل این خبر گفت؛ صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین تنظیم پرونده‌ قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رزاقی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری و عملکرد خوب نیروی انتظامی شهرستان دلفان و محیط‌بانان شهرستان دلفان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

ثبت نظر شما