حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
23 اسفند 1401 - 13:10
شناسه : 5151
بازدید 136
1
روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان لرستان

. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،هدیه کرمی زنی ۷۳ ساله، باغیرت و با روحیه از روستای چم پلک در بخش شاهیوند، از توابع شهرستان دوره ی چگنی در خرم آباد است ، او سرپرست و نان آور خانواده است ،زنی که از کودکی سختی کشیده و هیچوقت اجازه نداده موانع ،راه […]

ارسال توسط : نویسنده : حدیث بداق منبع : روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لرستان

.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،هدیه کرمی زنی ۷۳ ساله، باغیرت و با روحیه از روستای چم پلک در بخش شاهیوند، از توابع شهرستان دوره ی چگنی در خرم آباد است ، او سرپرست و نان آور خانواده است ،زنی که از کودکی سختی کشیده و هیچوقت اجازه نداده موانع ،راه او را سد کند .
هدیه می گوید : وقتی پسرم در ۲۴ سالگی در حال شیرجه زدن در دریای در چابهار بود ، قطع نخاع شد و امروز ۲۶سال است که در بستر است ، و پرستار او هستم ، من برای درمان پسرم مجبور شدم به شهر خرم آباد کوچ کنم ، ۱۵ سال در خرم آباد زندگی کردیم وهمه ی دارایی مان را خرج پسرم کردم ، بعد از مدت ها از پس خرج و مخارج زندگی شهری و اجازه ی بها بر نیامدم و باز به روستای پدری ام کوچ کردم . بی آنکه در روستا خانه ایی داشته باشم ،زمین پدری ما در بلندترین نقطه ی روستا و در دل کوه و کمر بود جایی که امکان ساختن خانه وجود نداشت ، به آنجا رفتم و چادری بنا کردم ، یادم نمی رود که اهالی روستا مرا مسخره می کردند و میگفتند: یک دیوانه آمده و میخواهد در دل کوه و کمر خانه بنا کند ، مگر میشود . و من جواب میدادم: برای هدیه کار نشد ندارد .

کوه را کندم و در دل کمر دیواری بنا کردم تا حریم زمین مان مشخص بشود . اما برای ساختن خانه پولی نداشتم ، یک سال و نیم درهمان چادر زندگی کردیم ، و در این فاصله آرام آرام حریم زمین را سنگ چینی کردم ، بعد از این مدت ،به سرم زد تا از کمیته امداد درخواست وام داشته باشم ، ضمن اینکه از کمیته امداد امام خمینی (ره ) تشکر می کند ، می گوید: با درخواست وامم موافقت کردند و خانه ایی در دل کوه بنا کردم که امروز جز زیباترین خانه های روستا است و با دامداری و کشاورزی و باغداری امورات زندگی ام را می گذارانم .

هدیه نمادی از امید بود و کوشش بی وقفه ، او می گوید : اگر کسی بخواهد به چیزی برسد ، می شود ،به شرط آنکه دست از تلاش بر ندارد و امید خورشید روشن شبهایش باشد .

به زودی گزارشی از زندگی جالب و زیبای هدیه تقدیمتان می شود .

پایان پیام/

ثبت نظر شما