حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1470 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اهدای مدال قهر مانی پارالمپیک جهانی به خانواده شهید مدافع امنیت ” ابوالفضل بهرام پور”/ قهرمانان و پهلوانان واقعی ما شهدا هستند
05 مرداد 1402 - 13:46
شناسه : 8289
بازدید 72
2
شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند ، فرمانده انتظامی استان گفت: "سجاد محمدیان" نائب قهرمان مسابقات پارالمپیک جهان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت "ابوالفضل بهرام پور" مدال پرافتخار خود را تقدیم شهدای امنیت کرد
ارسال توسط : نویسنده : رضا ملکی منبع : پایگاه خبری پلیس

 .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در نهمین روز از ایام سوگواری آل الله و تاسوعای حسینی و به تاًسی از بصیرت و ولایت مداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) سردار “یحیی الهی” بهمراهی “سید آرش قیاسیان” مدیر کل ورزش و جوانان استان،جمعی از اعضای بسیج ورزشکاران و هیئت عزاداران حسینی یل ام البنین(ع) محله رازی خرم آباد و  “سجاد محمدیان”، نائب قهرمان مسابقات پارالمپیک جهانی با حضور در منزل شهید والامقام ، مدافع امنیت” ابوالفضل بهرام پور” حاضر و مدال پرافتخار قهرمانی خود را تقدیم خانواده این شهید کرد.

در این دیدار سردار”یحیی الهی” ضمن تسلیت ایام سوگواری آل الله و تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان و ورزشکاران و پهلوانانی که در این مراسم حضور دارند اظهار داشت: این ایام که متعلق است به سید الشهدا(ع) ، ترویج   فرهنگ ایثار و شهادت است و ما شیعیان و پیروان اهل بیت درس گرفته از مکتب آقا امام حسین (ع) هستیم و این جوشش و درس گرفتن در بین آزادمردان و جوانان و پهلوانان قطعا یک رنگ و بوی خاصی دارد.

سردار الهی گفت:امروز درجمع خانواده معظم شهید “بهرام پور” حضور پیدا کردیم تا ضمن تکریم، یادی کنیم از شهدا ، ما هر چه داریم مدیون شهدائیم ،اگر جایگاهی، نام و نشانی داریم، امنیت و آرامشی داریم مرهون خون این عزیزان است و بالاترین درسی که از مکتب آقا امام حسین (ع) می توانیم بگیریم درس از خود گذشتگی ، ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه بنده سالها این افتخار را داشتم که در محضر شهدا چه در دوران دفاع مقدس و چه الان که بعنوان خدمتگزار مردم در لباس مقدس و سنگر انتظامی هستم و از نزدیک شاهد بودیم که روزانه شهدایی را در راستای امنیت و آسایش مردم تقدیم می کنیم گفت: این عزیزان جان عزیز خود را در راستای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: شهدا از همه چیز خود گذشتند و به خوبی می دانستند در این معرکه ای که گام نهادند ممکن است برگشتی نباشد و اینان به راستی الگو و نماد غیرت و از خودگذشتگی هستند.

سردار الهی خاطرنشان کرد: بالاترین مولفه بعد از قهرمانی، پهلوانی است، کسی که از نظر جسمی قوی می شود ولی یک روح بزرگ و یک روح قوی دارد و به پهلوان تبدیل می شود و اینگونه حرکت های شما قهرمانان و پهلوانان هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است که برای خودمان می کنیم ، وی ادامه داد: به فرموده ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فضیلتش کمتر از شهادت نیست.

این مقام ارشد انتظامی استان خطاب به پهلوان “سجاد محمدیان” گفت: بنده تبریک می گویم به این برادر ورزشکار و قهرمان در مجموعه ورزش و جوانان استان که همه بارها شاهد بودیم قهرمانان و پهلوانان با روحیه از خود گذشتگی ، به محض دریافت مدال پرافتخار قهرمانی بر اساس ادای دینی که به شهدا دارند مدال خود را تقدیم شهدای عزیز می کنند.

سردارالهی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت و روحیه پهلوانی و اخلاقی “سجاد محمدیان” برای تمامی ورزشکاران آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

گفتنی است در ادامه این “سید آرش قیاسیان” مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسن (ع) و یاران باوفایش و تقدیر از حضور”سردا الهی ” و همکاران صدیق و زحمت کش انتظامی استان اظهار داشت: امروز در این روز تاسوعای حسینی حضور یافتیم تا تکریمی کنیم جایگاه شهدا ، بالاخص شهید والامقام “ابوالفضل بهرام پور” که یکی از شهدای شاخص عرصه دفاع از امنیت ملی کشور هستند و به خود می بالیم که این خانواده معزز چنین فرزندی رو تقدیم کردند.

قیاسیان گفت: ما نیز به رسم ادب با حضور مربیان، پیشکسوتان، قهرمانان و پهلوانان و بسیج ورزشکاران و به ویژه پهلوان “سجاد محمدیان” قهرمان مسابقات جهانی پارالمپیک و آقای بهرامی مربی پرتلاش ایشان، در روز تاسوعای حسینی  وظیفه خود دانستیم خدمت خانواده این شهید والامقام برسیم تا ضمن تکریم از خانواده های معظم شهدا بگوئیم که قهرمانان و پهلوانان واقعی ما شهدا هستند و ما درس گرفته از مکتب آقا امام حسین(ع) و این شهدای عزیزیم.

در پایان این مراسم پس از ذکر مصیبت و عزادارای ، توسط سجاد محمدیان نائب قهرمان مسابقات جهانی پارالمپیک ، مدال قهرمانی خود را به پدر شهید بهرام پور تقدیم کرد.

گفتنی است شهید “ابوالفضل بهرام پور” از هشدای عرصه نظم و امنیت است که در ۲۵ مهرماه سال ۱۳۸۷ در شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما