حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اختصاص پیشرفته ترین دستگاه آنژیوگرافی قلبی به شهرستان الیگودرز
22 اسفند 1401 - 2:53
شناسه : 5060
بازدید 137
4
دکتر بهرام دلفان خبرداد : با پیگیری های دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان یک دستگاه آنژیو گرافی قلبی پیشرفته به شهرستان الیگودرز اختصاص یافت
ارسال توسط : نویسنده : مجیدساری منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی

با پیگیری های دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان یک دستگاه آنژیو گرافی قلبی پیشرفته به شهرستان الیگودرز اختصاص یافت .

به گزارش‌ پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ، دکتر دلفان در گفتگو با خبرنگار وبدا لرستان گفت : 
درجهت توسعه و پیشرفت و تجهیز مراکز درمانی سراسر استان لرستان یک دستگاه آنژیوگرافی قلبی پیشرفته که یکی از ابزارهای تشخیصی و نیازهای مبرم مردم در شهرستان الیگودرز  می باشد با همکاری خدابخشی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان اختصاص یافت .
این دستگاه  پزشکی آنژیوگرافی قلبی یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های  روز پزشکی دنیا است که با مساعدت مقام عالی وزارت ، معاون درمان و هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  به دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت استقرار در بیمارستان شهید ولیان شهرستان الیگودرز  اختصاص یافته است و به مقصد شهرستان  الیگودرز بارگیری گردید که تحویل بیمارستان ولیان میگردد.
به اطلاع  مردم شریف استان و شهرستان   الیگودرز میرساند که همزمان سایت محل استقرار دستگاه  آنژیو‌گرافی بیمارستان نیز در حال اجراء و اتمام است که در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری رسمی آن خواهیم بود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما