حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
فردی بیرانوند عملگرا سروگردنی بالاتر از همه کاندیدا های خرم اباد و چگنی/صداقت در گفتار و اعتماد بنفس فردی بیرانوند وجه تمایز با سایر کاندیداه
26 بهمن 1402 - 6:23
شناسه : 10836
بازدید 97
2
روز چهارشنبه نورمحمد فردی بیرانوند در گفتگو با جمعی از رسانه ها ،ضمن بیان نکته نظرات خود گفت :نمی گویم به من رآی بدهید ولی بجای رای به اشخاص با دید باز به رزومه کاندیدا و برنامه ها و اجرائی بودن این برنامه ها رآی بدهید.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدر خبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،فردی بیرانوند در گفتگو با رسانه ها با گفتمانی متفاوت حاضر شد ارزش گذاری های خیره کننده چهارگانه اجتماعی؛اقتصادی؛فرهنگی و سیاسی نورمحمد فردی بیرانوند کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی وجه تمایز خاص و منحصر به فرد این کاندیدای کارکشته با دیگر کاندیداها بود که در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد.
ویژگی های ذاتی و شخصی فردی بیرانوند که در طول این همه سال از ایشان یک تئوریسین اصولی و بنیادی در میدان عمل ساخته و آب دیده نموده است بسیار حیرت انگیز است

نشست پرمحتوای انتخاباتی فردی بیرانوند مبتنی بر تمرکز به کار گروهی؛انگیزه گرفتن از چالش ها به واسطه داشتن تجربه میدانی در عرصه های مختلف مدیریتی؛توانایی خاص در برقراری ارتباطات اجتماعی و سیاسی برای پیشبرد اهداف؛به چالش کشیدن فرضیه های نژادی و قومی؛توانایی انجام خدمت در نقش های متعدد؛مدیریت یکپارچه در مواقع خاص و بحرانی؛مدیریت مقتدر و دست پاکی و دامان پاکی؛انعطاف بالا و اقتدار در تصمیم گیری همه و همه گوشه ای اندک از ویژگیهای شخصی و بدور از مغلطه نور محمد فردی بیرانوند است که از این همه توانایی یک گفتمانی پدید آورده تا وضعیت کنونی را به چالش بکشاند.

صداقت و راستگویی به همراه تأکید بر شفافیت فردی بیرانوند را متفاوت تر از دیگر کاندیداها نشان می دهد؛نورمحمد فردی بیرانوند عدم صداقت نمایندگان بعنوان خدمتگزار در برابر مردم و پنهان کاری های آنها را سبب بالا رفتن هزینه های اجتماعی در شهرستان های خرم آباد و چگنی می داند و یأس و دلسردی را نتیجه و ماحصل این چرخه نا کارآمد که باید با شفافیت و صداقت به آن خاتمه داد.

صداقت فردی بیرانوند که در گفتار ملموس بود می تواند پایانی باشد بر این تحلیل های ناصواب که سیستم های مدیریتی در حل بحران های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی در خرم آباد و چگنی کارآمد نیستند و بذر ناامیدی را در جامعه پاشیده اند؛آری تأکید فردی بیرانوند بر صداقت و شفافیت به همین خاطر است که این کاندیدای پرتجربه و کارکشته عدم صداقت با مردم را یک رویکرد ضد توسعه قلمداد می کنند که زیان آورتر از آن وجود ندارد.

شخصیت خاص و ویژه نورمحمد فردی بیرانوند که تاکنون در دیگر کاندیداها دیده نشده است نگاه سنجشگرانه؛نقادانه و موشکافانه به مسائلی که سرنوشت مردم با آنها گره خورده است که اگر برای آنها راه حل و فکری نشود برای همیشه مقهور خواهیم گشت.

فردی بیرانوند از اصلاح خواهی و توسعه سیاسی و اجتماعی در خرم آباد و چگنی حرف های زیاد زد که این مدت به واسطه دروغ نابود شده و مردم باید در انتخابات پیش رو در برابر آن یک مکانیسم دفاعی ایجاد کنند تا با تکرار خطاهای خود وضعیت امروز را بغرنج تر نکنند و با اشتباه خود باعث بقای منفعت طلبان نگردند.

فردی بیرانوند بحث و گفتگو درباره ظرفیت های کشاورزی و منابع طبیعی و هزاران مولفه دیگر از خرم آباد و چگنی را دیگر فاقد مشروعیت دانست که دیگر باید به نظر دادن ها پایان دهیم و هر آنچه را که یاد گرفتیم و می دانیم در میدان عمل پیاده کنیم زیرا مردم از پیاده سازی ها برنامه ها نان می خورند نه برنامه هایی که سالهاست در ذهن ها مانده وبه فعلیت نرسیده اند

پایان پیام/

ثبت نظر شما

2 دیدگاه برای “فردی بیرانوند عملگرا سروگردنی بالاتر از همه کاندیدا های خرم اباد و چگنی/صداقت در گفتار و اعتماد بنفس فردی بیرانوند وجه تمایز با سایر کاندیداه”
  1. کسی که میگه بقیه دروغ گفتن خودشم بعیده راست بگه . مثلا میخواد کشاورزی رو چکار کنه ؟ تازه اگه تا الآن مدیر اجرایی بوده الآن میخواد نماینده بشه که هیچ کاراجرایی دستش نیست ؟!!

    پاسخ