حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
11 بهمن 1401 - 9:36
شناسه : 2782
بازدید 43
1
در همایش ناظرین مطرح شد تیمور سپهوند در همایش ۳۰۰ نفری بصیرتی با موضوع جهاد تبیین ناظران ایثارگر خرم‌آباد و چگنی در مجتمع ایثار این شهرستان اظهار کرد: افرادی که در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد، حتما باید در کلاس‌های آموزشی حضور فعال داشته باشند.
ارسال توسط : نویسنده : سعیدسرشار منبع : فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از فارس، تیمور سپهوند در همایش ۳۰۰ نفری بصیرتی با موضوع جهاد تبیین ناظران ایثارگر خرم‌آباد و چگنی در مجتمع ایثار این شهرستان اظهار کرد: افرادی که در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد، حتما باید در کلاس‌های آموزشی حضور فعال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در ادوار گذشته به ویژه در چند سال اخیر مشاهده می‌شود، خرید و فروش رای بود که در پیش‌نویس اصلاح قانون انتخابات آمده، مهمانی‌هایی که کاندیداها می‌دهند همه در این پیش‌نویس آمده است.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با بیان اینکه برای هزینه در انتخابات سقف مشخص شده است، افزود: به‌گونه‌ای که هر کسی می‌خواهد به عنوان کاندیدا وارد مجلس شورای اسلامی شود، سقفی برای هزینه‌های تبلیغاتی مشخص شده و صرف بوده بالاتر، صلاحیت فرد را دچار مشکل می‌کند.

سپهوند بیان داشت: اعمال این محدودیت‌ها موجب خواهد شد زمام امور تبلیغات و ورود به صحنه انتخابات کنترل شود.

وی با بیان اینکه رفتارها، فعالیت‌ها و موضع‌گیری‌های منفی برخی از نمایندگان مجلس رصد و در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته است، افزود: پرونده فعالیت‌های منفی در مواضع‌گیری‌ها علیه نظام و حوادث اخیر همه رصد، ثبت و ضبط و در سابقه افراد درج شده است.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان از تشکیل کمیته صیانت از رفتار و کردار و مواضع کاندیدا و نمایندگان مجلس در شورای نگهبان خبر و ادامه داد: فعالیت این کمیته شروع شده، حتی برخی از افرادی که تخلفاتی داشته‌اند احضار شده و تذکرات لازم داده شده است.

سپهوند بیان داشت: شورای نگهبان در قبال این نوع رفتارها و موضع‌گیری‌ها بی‌تفاوت نیست و با دقت و ظرافت این‌گونه موارد را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این نظام خون‌بهای هزاران شهید است که از سال ۴۲ تا ۵۷ و از ۵۷ تا امروز جان خود را در راه آرمان‌ها تقدیم کرده‌اند، گفت: این‌گونه نباشد که برخی با بی‌توجهی نسبت به ارزش‌های انقلاب تعرض کنند.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان بیان داشت: مهمترین وظیفه ناظرین شورای نگهبان این است که در مقابل بعضی از جریانات و افراد احساسی و هیجانی برخورد نکرده و موارد را به صورت منطقی مستندسازی و در پرونده افراد درج نکند.

سپهوند، حضور فعالانه در جهاد تبیین را یکی از وظایف همه دانست و گفت: همه افراد در حوزه‌های مختلف کاری باید در جهاد تبیین به صورت منطقی توطئه و ایده دشمنان را بیان و مردم را توجیه کنند، چرا که با اشراف کامل و آگاهی‌بخشی توطئه‌ها خنثی می‌شود.

وی ادامه داد: از مهمترین توطئه‌های دشمن در حوادث اخیر ایجاد فضای ناامن به صورت درازمدت و مداوم بود، اینکه فضای رعب و وحشت در دل مردم ایجاد کند و موجب تعطیلی مراکز فرهنگی، دانشگاهی، اقتصادی، تولیدی و کسب‌وکار مردم شود.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با بیان اینکه دشمن در حوادث اخیر بدنبال عکس‌العمل محکم نیروهای مسلح و بسیجی‌ها در برابر معترضان بود، گفت: اینکه کشته‌ها زیاد شود و دشمن با تبلیغات در فضای مجازی و رسانه‌ای زمینه براندازی نظام را فراهم کند.

سپهوند بیان داشت: اما نظام اسلامی با تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های منطقی توانست همچون گذشته توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد و در اتاق‌های فکر خود علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: از این رو حضور فعالانه در جهاد تبیین و بیان فتنه‌های دشمن راه‌حل پیروزی همیشگی ایران خواهد بود.

پایان پیام/

ثبت نظر شما