حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1471 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوانِ بزرگ هنرمندکوچک
15 مهر 1402 - 4:10
شناسه : 9276
بازدید 134
1
نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوانِ بزرگ هنرمند کوچک پنجشنبه ۱۳ مهرماه در نگارخانه استاد لرزاده گشایش یافت، که شامل بیش از ۵۰ اثر از ۳۲ هنرمند ۴ تا ۱۴ ساله است که همزمان با روز ملی کودک و نوجوان به نمایش درآمد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : سمیه فولادوندخبرنگار

نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوانِ بزرگ هنرمند کوچک پنجشنبه ۱۳ مهرماه در نگارخانه استاد لرزاده گشایش یافت، که شامل بیش از ۵۰ اثر از ۳۲ هنرمند ۴ تا ۱۴ ساله است که همزمان با روز ملی کودک و نوجوان به نمایش درآمد .
این آثار از سراسر ایران ازجمله : تهران، کرج، اهواز، شیراز ، اصفهان ،لرستان ،کاشان و… با فراخوان گروه دست سازه های هنری آریایی اجرا و انتخاب گردیده و شاخصه اصلی آنها خلاقیت ذهنی و نگاه های مفهومی بزرگ هنرمندان کوچک و نونهالان آینده ساز و امید آفرین این سرزمین است و داوری و انتخاب آثار براساس خلاقیت و زوایای پنهان ذهنی در ترسیم نگاه این نسل به هنر است .
این آثار در همه گرایشها از رئال تا انتزاعی و در تکنیک های : گواش، آبرنگ ، مدادرنگی و پاستل عرضه شده است .

لازم به ذکر است که کودک هنرمند ازنایی، کی سان امانی، با دو اثر انتزاعی درتکنیک گواش در این نمایشگاه شرکت کرده است .

بزرگ هنرمندان کوچک، ۱۶ مهر و با یک اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد .

پایان پیام/

ثبت نظر شما