حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
عضویت خرم آباد در مجمع شهرهای آسیایی (AMF)
06 دی 1402 - 14:00
شناسه : 10340
بازدید 108
2
با حضور اسد شعار مدیرکل بازرسی شورای عالی استانها، داریوش بارانی شهردار خرم آباد، مجید دریکوند عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد، علی رضاییان نماینده استان لرستان در شورای عالی استانها، دکتر غلام زاده دبیرکل مجمع شهرهای آسیایی و دیگر مدیران در نشست مشترکی، شهر خرم آباد به عضویت این مجمع در آمد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : خبرنگار پایگاه کلدر خبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،با حضور اسد شعار مدیرکل بازرسی شورای عالی استانها، داریوش بارانی شهردار خرم آباد، مجید دریکوند عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد، علی رضاییان نماینده استان لرستان در شورای عالی استانها، دکتر غلام زاده دبیرکل مجمع شهرهای آسیایی و دیگر مدیران در نشست مشترکی، شهر خرم آباد به عضویت این مجمع در آمد.

مجمع شهرهای آسیایی بیش از ۱۵ سال است که با عضویت بیش از ۸۰ شهر از کشورهای آسیایی فعالیت میکند و دبیر خانه دائمی آن در تهران میباشد.
مجمع شهرداران آسیایی یک سازمان بین المللی است که به گسترش و تعالی روابط و همکاری بین شهرداران و مدیران شهری در آسیا اختصاص دارد.
هدف مجمع شهرداران آسیایی کمک به شهرها برای توسعه دیپلماسی شهری و عمومی ، تبادل دانش ، دانش فنی و تجربیات مدیریت شهری همچنین همکاری تخصصی بین اعضا و تقویت و ادغام بین شهرهای آسیایی، شهرداران و شهروندان به زندگی بهتر است.
مجمع شهرداران آسیایی با ابتکار شهرداری تهران و حمایت دولت های آسیایی ایجاد شده است.
شعار این مجمع آسیا برای شهروندان ، ادغام برای زندگی بهتر است.
مجمع شهرداران آسیایی در طول تاریخ خود بیش از یک دهه حضوری تاثیر گذار در روند مدیریت امور محلی و شهری در آسیا داشته و در عین حال ، راه را برای تبادل اطلاعات هموار کرده است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما