حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
30 شهریور 1402 - 8:27
شناسه : 9084
بازدید 35
1
معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان تاکنون جذب نشده است، گفت: امروز آخرین مهلت جذب این اعتبارات است و باید دستگاه های جامانده، نهایت تلاش خود را برای جذب این اعتبارات به کار گیرند
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : ایرنا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار ایرنا، احمدرضا دالوند روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با محوربت تجلیل از دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: برای جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی تاکنون چهار جلسه برگزار و برخی دستگاه ها در این زمینه خوب عمل کرده اند اما در مجموع یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال مانده اعتبار داریم که مربوط به ۲۰ دستگاه استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز آخرین روز جذب این اعتبار است ، باید تلاش کنیم این دستگاه ها را مستثنی کنیم تا بتوانند سهمیه دستگاه خود را جذب کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه یکی از شاخص های مدیریت جذب و هزینه کرد اعتبارات است، عنوان کرد: برای جذب این اعتبارات تلاش زیادی شده تا بتوانیم برخی از مشکلات استان را در این مقطع زمانی برطرف کنیم.

دالوند تصریح کرد: باید در سال مالی جدید ماه به ماه گزارش مانده حساب دستگاه ها بررسی شود تا اعتبارات به خوبی جذب و به لحظات آخر موکول نشود.

وی با اشاره به اسامی این دستگاه ها به ترتیب بیشترین مانده اعتبار را دارند، عنوان کرد: امور مالیاتی، جهاد کشاورزی، فرودگاه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، ثبت اسناد، شهرداری، نوسازی مدارس، تبلیغات اسلامی، شهرداری سپیددشت، شهرداری ونایی، شهرداری فیروزآباد، گمرک، امور عشایر، شهرداری دورود و دامپزشکی دستگاه هایی هستند که بیشترین مانده اعتبار را دارند و باید برنانه ریزی لازم را برای جذب این اعتبارات صورت دهند

پایان پیام/

ثبت نظر شما