حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1473 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
28 فروردین 1402 - 3:11
شناسه : 6328
بازدید 120
2
طی حکمی از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد لرستان، «ابوذر پیرحیاتی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز منصوب شد
ارسال توسط : نویسنده : مریم نظری منبع : فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار چیدا،در مراسمی با حضور تیمور احمدوند مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در فرمانداری الیگودرز ضمن تشکر از زحمات «میثم محتشم‌آرا» ریاست سابق «ابوذر پیرحیاتی» به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده:
با توکل به خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان، امید است در تعاملی سازنده با مسئولین شهرستان، مجموعه کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر الیگودرز، در پیشبرد سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشید.

گفتنی است؛ «ابوذر پیرحیاتی» فرزند سردار شهید علی‌راست پیرحیاتی شهید شاخص،
دارای دکترای علوم سیاسی و سوابق اجرایی و مدیریتی در آموزش و پرورش ناحیه یک و اداره کل استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، مجموعه تربیت بدنی و هیات ورزشی ، معاونت فرهنگی راهیان‌ کوثر سپاه استان، عضو کانون نخبگان بنیاد شهید کشور و از فعالین حوزه های فرهنگی و جهادی کشور و از نیروی های جبهه انقلاب می باشد.
پایان پیام/

ثبت نظر شما