حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
دانشمند لرستانی کاندیدای ریاست جمهوری ایران شد
15 خرداد 1403 - 3:08
شناسه : 11618
بازدید 56
1
این نخبه لرستانی را چقدر می شناسید؟ دکتر عبدالرحیم بهاروند، دانشمند و سیاستمدار لرستانی، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،دکتر عبدالرحیم بهاروند، دانشمند و سیاستمدار لرستانی، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

دکتر عبدالرحیم بهاروند، عضو هیئت علمی دانشگاه، نماینده سابق خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و معاون اسبق وزیر کار، روز ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
دکتر بهاروند، که از قوم لر می‌باشد و سابقه افتخارآمیز نمایندگی مردم خرم‌آباد را در کارنامه خود دارد، با تأکید بر ضرورت توسعه و پیشرفت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، برنامه‌های خود را برای آینده کشور ارائه کرد.
ایشان با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند خود در حوزه‌های علمی و اجرایی، قصد دارد با رویکردی جامع و تخصصی به مشکلات و چالش‌های کشور پاسخ دهد. دکتر بهاروند همچنین بر اهمیت مشارکت و همکاری همه مردم و اصناف کشور برای نیل به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی تأکید کرد.
حضور دکتر بهاروند در انتخابات ریاست جمهوری، با توجه به سوابق علمی و اجرایی ایشان، می‌تواند نقش مؤثری در جلب نظر و افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه، به ویژه مردم لرتبار داشته باشد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما