حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
23 اسفند 1401 - 15:54
شناسه : 5188
بازدید 51
2
.معاون عمرانی استانداری لرستان تعداد خدمات ارائه شده به مردم را در حوزه محرومیت زدایی بیش از ۵ میلیون عنوان کرد و گفت: تمامی این خدمات مستند و به ستاد کنگره ارائه شده است.
ارسال توسط : نویسنده : ابوطالب طراحانی نژاد منبع : صدای طرحان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از اجرای ۴۶ طرح در کمیته‌های محرومیت‌زدایی، عمران و یادمان کنگره ۶۵۴۴ شهید والا مقام در استان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از صدای طرهان، احمدرضا دالوند روز دوشنبه در جلسه کمیته‌های محرومیت ‌زدایی، عمران و یادمان‌های شهدا با بیان اینکه کنگره ۶۵۴۴ شهید والامقام استان در پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود،اظهار کرد:به منظور اجرای برنامه‌ها و اهداف کنگره کمیته‌های مربوطه به‌عنوان زیرمجموعه این ستاد به عهده حوزه معاونت عمرانی گذاشته شده است.

وی افزود: ۲۲ طرح در کارگروه محرومیت‌زدایی تعریف شده که با همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی بیش از این تعداد را در استان اجرایی کرده‌ایم.

معاون عمرانی استانداری لرستان تعداد خدمات ارائه شده به مردم را در حوزه محرومیت زدایی بیش از ۵ میلیون عنوان کرد و گفت: تمامی این خدمات مستند و به ستاد کنگره ارائه شده است.

وی از اجرای ۲۴ طرح در کارگروه عمران و یادمان‌ها خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در حوزه شهری و مربوط به شهرداری‌ها است.

دالوند خاطر نشان کرد: پروژه‌های این کارگروه تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: این کارگروه‌ها باید تا اردیبهشت ۱۴۰۲ پروژه‌های خود را به سرانجام برسانند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما