حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
31 خرداد 1402 - 4:18
شناسه : 7558
بازدید 114
0
لرستان ، سرزمین زاگرس نشینان از دیرباز با آواها و نواهای اصیل سر و کار داشته و همیشه سبک ها و موسیقی های با ارزشی را در خود پرورانده است و این صداهای اساطیری و آوایی رویایی که در زاگرس ماندگارو پویا است و صدایی که تنها متعلق به زاگرس زیباست و تنها اینجا معنا می یابد.
ارسال توسط : نویسنده : جودکی منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک



به نقل از احمد ابراهیمی کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه یک ، گروه سرود همگانی دبیرستان پسرانه دوره دوم سما آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در مسابقات سرود رضوی به میزبانی استان گلستان و با اجرای سرود محلی (یاا مام رضا ع) دربین تمام دبیرستان های سراسر کشور رتبه اول را کسب کرد

مهردادراست پور ، مربی فنی این گروه یکی از نخبگان کشور در آموزش و پرورش، محمدرضا حاتمی ،مدیردبیرستان سما خرم آباد و عباس چگنی ،معاون این دبیرستان مجموعه ارزشمندی را بوجود آورده اند که یک دبیرستان در سطح عالی در همه جهات، آموزشی ، تربیتی ،ورزشی و فرهنگی در کشور پیشتاز شده است.


لازم به ذکر است نقش حمایت های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد و دانشکده سما را در این پیشتازی و موفقیت ها نمی توان نادیده گرفت.

محمدرضا حاتمی مدیر دبیرستان متوسطه دوم شما

عباس چگنی معاون متوسطه دوم شما

مهرداد راست پور معاون پرورشی متوسطه دوم شما وسر پرست گروه سرود

پایان پیام/

ثبت نظر شما