حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1470 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
05 مرداد 1402 - 5:38
شناسه : 8286
بازدید 60
1
منصور احمدی به همراه مسئولان اداره ارشاد و‌ انجمن های فرهنگی هنری از محمدصادق سیف عیادت کردند
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه یار احمدی منبع : روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان

🖋️به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، پژمان نعمت پور معاون هنری، رامین صادقی مدیر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، حشمت فتحی کارشناس موسیقی، محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی، حسن درفشان و مجتبی عطاری از انجمن خوشنویسان، شمس هنامی رییس انجمن هنرهای تجسمی، حاج آقا قربانی از کانون فرهنگی هنری مساجد و حامد کریمی مدرس دف صبح امروز چهارشنبه ۴ أمردادماه سال‌جاری با حضور در منزل محمدصادق سیف، که چند ماهی در بستر بیماری به سر می برد از ایشان دیدار و عیادت کردند.

🎶مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن آرزوی شفای کامل برای این هنرمند پیشکسوت گفت: یکی از مهم‌ترین لازمه‌های تعالی فرهنگ و هنر، در زمینه‌های شخصی و اجتماعی آن، تکریم پیشکسوتانی است که سال‌های عمر پربرکت خود را صرف تحقیق، پژوهش و خلق آثار فاخری کرده که می‌تواند راه‌گشای هنرمندان نسل جوان باشد.

🎶منصور احمدی در میان گفتگو و احوال جویی با ایشان، دستان استاد را به گرمی فشرد و اذعان داشت: استاد بزرگ، حضرتعالی از سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزنده لرستان محسوب می‌شوید و درخشش فرهنگ ایرانی با وجود افرادی چون شما تداوم می یابد و همگی ما آرزومندیم در سایه ایزد منان سلامتی خود را به دست آورده تا همچنان ما در مکتب اخلاق و هنر شما تلمذ کنیم.

🎶محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان از خاطرات مشترک هنری دوران جوانی شان گفت و با چشمان ترانگیز به یاد ایام جوانی ترانه کم بو دیره را با صدای بغض آلود نغمه سر دادند.

🎶سایر هنرمندان تک به تک به محضر استاد رفته و با مهربانی و محبت از ایشان دلجویی کرده و آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان کردند.

🎶محمدصادق سیف هم اکنون ۸۸ سال سن دارد و از پیشروان عرصه فرهنگ و هنر لرستان است که به نوبه خود تاثیر فراوانی بر نسل بعد از خود در جهت گرایش به‌طور اعم به هنر و به ویژه هنر خوشنویسی در خرم‌آباد و استان داشته است.

🎶بسیاری از هنرمندان و اساتید کنونی خوشنویسی استان که دارای درجات ممتاز و فوق ممتاز است، حضور این استاد را درک کرده اند.

🎶این هنرمند پیشکسوت که به دو زبان انگلیسی و عربی تسلط کامل دارد، علاوه‌ بر خوشنویسی به‌ویژه در خطوط ثلث و نستعلیق، مقام‌های موسیقی را به‌خوبی می‌شناسد و نوازنده عود است. 

پایان پیام/

ثبت نظر شما