حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1449 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
24 بهمن 1400 - 4:08
شناسه : 614
بازدید 84
2

راه ارتباطی ۶۲۴ روستای استان لرستان که در اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شده است. به گزارش پایگاه خبری کلدرخبر، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در گفتگو با خبر صداوسیمای استان گفت: با توجه به بارش شدید برف از شامگاه جمعه ۲۲ بهمن تا ظهر ۲۳ بهمن، […]

ارسال توسط :

راه ارتباطی ۶۲۴ روستای استان لرستان که در اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کلدرخبر، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در گفتگو با خبر صداوسیمای استان گفت: با توجه به بارش شدید برف از شامگاه جمعه ۲۲ بهمن تا ظهر ۲۳ بهمن، خوشبختانه با استقرار به موقع تیم های راهداری هیچ یک از محورهای اصلی و شریانی مسدود نشد و تردد روان در تمام محورها برقرار است.

وی افزود: در رابطه با راه های روستایی درمجموع راه ارتباطی ۷۵۰  روستای استان مسدود شده بود که تا ساعت ۱۹:۰۰ مورخه ۲۳ بهمن تعداد ۶۲۴ روستا بازگشایی شده و ۱۲۶ روستا در حال برفروبی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: از مجموع روستاهای مسدود ۱۲۰روستا در مسیر شول آباد و گردنه گله بادوش الیگودرز قرار دارند که با توجه به بارش شدید برف و کولاک، علیرغم تلاش راهداران بدلیل کولاک شدید امکان تردد در این محور وجود ندارد ولی به علت وجود راه جایگزین از سپیددشت به شول آباد ارتباط این روستاها از مسیر جایگزین برقرار است و ان شاء الله صبح فردا بازگشایی خواهند شد.

انتهای پیام

ثبت نظر شما