حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
18 اسفند 1400 - 12:43
شناسه : 694
بازدید 43
3

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از شناسایی ۳۵۰ روستا که در معرض حوادث طبیعی قرار دارند، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کلدر خبر ، دکتر احمدرضا دالوند در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به مصوبات سفر ریاست جمهور در خصوص استمهال وام‌ها در زمینه بحران و کشاورزی اشاره کرد […]

ارسال توسط :
۳۵۰ روستا در لرستان در معرض حوادث طبیعی قرار دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از شناسایی ۳۵۰ روستا که در معرض حوادث طبیعی قرار دارند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلدر خبر ، دکتر احمدرضا دالوند در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به مصوبات سفر ریاست جمهور در خصوص استمهال وام‌ها در زمینه بحران و کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش و ارائه آمار و ارقام جهاد کشاورزی در این زمینه مدیران عامل بانک‌ها باید ارزیابی خود را از وام‌های پرداختی در زمینه بحران و کشاورزی به ستاد مدیریت بحران ارائه دهند تا به منظور ایجاد فرصت دو ساله برای بازپرداخت آنها به مردم مجوزهای لازم صادر شود.

وی از شناسایی ۳۵۰ روستا در استان که در معرض حوادث طبیعی قرار دارند خبر داد و اظهار کرد: این مکان‌ها توسط پژوهشکده سوانح طبیعی کشور به منظور برون‌رفت از حوادث طبیعی مورد بررسی قرار گرفت و طرح‌های لازم ارائه شد که در نهایت به تصویب رسید تا توسط بنیاد مسکن اجرا شود.

معاون هماهنگی امور استانداری لرستان با بیان اینکه هر سال در ایام نوروز شاهد حضور میهمانان و مسافران نوروزی هستیم، تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث دستگاه‌های اجرایی باید با انسجام و برنامه‌ریزی مناسب و آمادگی لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای اجرای طرح اصلاح الگوی مصرف در استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه حامل‌های انرژی به صورت بی‌رویه مصرف می‌شود که ضروری است دستگاه‌ها با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری صدا و سیما در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

دکتر دالوند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پروژه‌های خسارت دیده از سیل ۹۸ در حوزه شهری توسط شهرداران باید اولویت‌بندی شود، خاطرنشان کرد: در خرم‌آباد پروژه‌ پل ماسور یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و همچنین ساماندهی حاشیه رودخانه خرم آباد حد فاصل پل اناری تا پل بهداری که در اثر سیل خسارت دیدن باید در الویت شهرداری باشد تا هر چه سریعتر بازسازی شوند.

وی ادامه داد: دفع آبهای سطحی در خرم‌آباد از موضوعات مهم شهری است که امیدواریم توسط شهرداری به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور استانداری لرستان نظارت در پروژه‌های شهری را ضعیف دانست و گفت: به منظور بالابردن کیفیت ساخت و سازها طرح‌های عمرانی بویژه در حوزه شهری باید دارای مشاور و طرح مطالعاتی باشند در غیر این صورت از اجرای پروژه ها به دلیل پایین بودن کیفیت جلوگیری خواهد شد

ثبت نظر شما