حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1444 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
15 بهمن 1401 - 1:18
شناسه : 3071
بازدید 125
5
در سومین روز از دهه مبارک فجر انجام شد با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار شهرستان خرم آباد و جمعی از مدیران استانی پروژه عمرانی ساختمان اداری گاز ناحیه دو شهرستان خرم آباد و گازرسانی به 9 روستا و 45 واحد تولیدی، صنعتی وکشاورزی این شهرستان در سومین روز از دهه مبارک فجر سال 1401 به بهره برداری رسید.
ارسال توسط : نویسنده : سعیددولتشاه منبع : روابط عمومی شرکت برق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان، کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت، در دهه مبارک فجر پروژه عمرانی ساختمان اداری گاز ناحیه دو شهرستان خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی شرکت گاز در ۵ طبقه و ۱۶۰۰ متر به بهره برداری رسید که شرکت گاز با استفاده از این زیر ساخت عمرانی، خدمات رسانی مطلوبی را بیش از پیش به مشترکین عزیز این شهرستان ارائه خواهد داد .

گودرزی افزود: گازرسانی به ۹ روستای و ۴۵ واحد تولیدی، صنعتی وکشاورزی شهرستان خرم آباد نیز با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در ادامه اظهار داشت: خدمت به مردم عزیز لرستان و توجه به تمامی نقاط استان در راستای گازرسانی و ایجاد رفاه موجب افتخار همه کارکنان این شرکت می باشد که در این راستا ضریب نفوذ گازرسانی شهری با درصد ۹۹.۸و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی با درصد ۹۶.۴و همینطور استفاده از صدر درصد ظرفیت مصوبه شورای اقتصاد در گازرسانی صنعتی در استان بهترین آمار برای پایش عملکرد شرکت گاز استان لرستان می باشد.

دکتر زیویار، استاندار لرستان ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان را مطلوب عنوان کرد و گفت : ایجاد زیر ساخت گازرسانی و رفاه برای مردم از ماموریت های خوب شرکت گاز بوده و اینجانب به نوبه خودم از زحمات و تلاشهای شبانه روزی این عزیزان قدردانی می نمایم.

پایان پیام/

ثبت نظر شما