حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1468 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت
02 شهریور 1402 - 9:52
شناسه : 8642
بازدید 59
3
فرمانده انتظامی استان از دستگيري قاتل لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهرستان کوهدشت خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان

سردار “یحیی الهی” درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر کوهدشت بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر این تیراندازی، جوانی ۲۸ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از اعزام به بیمارستان فوت نموده نموده است.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی قاتل با هماهنگی مراجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک تیغه خشاب مربوطه که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود کشف کردند.

سردار الهی بیان داشت: متهم علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ثبت نظر شما