حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
پیام تسلیت شورای ائتلاف استانی نیروهای انقلابی لرستان
31 مرداد 1402 - 11:35
شناسه : 8590
بازدید 92
1
در پی رحلت فرمانده شجاع ،مؤمن و انقلابی ،امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند فاتح فتح المبین ،شورای ائتلاف استانی نیروهای انقلابی پیام تسلیت صادر کرد
ارسال توسط : نویسنده : ابراهیم منبع : روابط عمومی

بسم‌اللّه الرّحمن الرّحیم
انالله و اناالیه راجعون
🏴
کُلُّ نَفۡسٖ ذَآئِقَهُ ٱلۡمَوۡتِۖ ثُمَّ إِلَیۡنَا تُرۡجَعُونَ
هر جاندار و هر انسانى مرگ را مى چشد، سپس بسوى ما بازمى گردید (عنکبوت/۵٧)
🏴
درگذشت فرمانده رشید، مقتدر، شجاع، ایثارگر و فاتح ارتش اسلام در دوران هشت‌ سال دفاع مقدس و فرمانده لشکر افتخارآفرین ۸۴ لرستان، امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند، موجب تأسف و تألم گردید.
این فرمانده کارکشته و دلاور، با پیروی از ولی فقیه زمان و در کنار سایر فرماندهان ارتش و سپاه، با بهره گیری از تجارب ارزندهٔ رزم آوران عشایر لرستان و جدیدترین آموزه‌های نظامی روز دنیا، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور اسلامی مان جدا شود. لذا با جانفشانی و از خودگذشتگی ایشان و همرزمانشان، صدام عفلقی و حامیان غربی، عبری و عربی آنها آرزوی اشغال بخشی از سرزمین ملت مقاوم و تازه استقلال یافته و از بند رها شدهٔ ایران عزیز را با خود به گور بردند.
ما اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در گذشت امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند را به پیشگاه فرمانده کل قوا (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران و لرستان، عشایر غیور و بخصوص همرزمان، ارتشیان، خانواده و سایر بازماندگان ایشان، تسلیت عرض نموده، برای معظمٌ له علوّ درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان را از خداوند منّان مسئلت داریم ان‌شاءالله.
والسّلام علی عبادالله الصّالحین
🏴
٣٠ خرداد ١۴٠٢
شورای استانی ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

ثبت نظر شما