حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
عملکرد استاندار لرستان در حوزه عمرانی امیدوار کننده و غیر قابل قیاس با استانداران قبلی است
09 فروردین 1403 - 3:53
شناسه : 11129
بازدید 111
3
توسعه کمی و کیفی لرستان خواست همه فرزندان لرستان است و مطالبه گری و نقد منصفانه توام با ارائه راهکار حتما " موجب پیشرفت و تعالی هر دیار می باشد. اما تخریب و تهمت و تشویش اذهان عمومی حتما" بر خلاف سیره ائمه اطهار و اخلاق و قانون است
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

یادداشت

علی محمدی فر -کارشناس ارشد مسائل اقتصادی

🔹 توسعه کمی و کیفی لرستان خواست همه فرزندان لرستان است و مطالبه گری و نقد منصفانه توام با ارائه راهکار حتما ” موجب پیشرفت و تعالی هر دیار می باشد. اما تخریب و تهمت و تشویش اذهان عمومی حتما” بر خلاف سیره ائمه اطهار و اخلاق و قانون است.

🔹برخی به عمد و به منظور مقاصد شخصی در صدد تخریب استاندار پاکدست و پرتلاش هستند و در ایام مختلف به بهانه های مختلف خدمات دولت انقلابی را در لرستان کم رنگ جلوه دهند ، گاهی انتخابات را بهانه می کنند و گاهی طرح های عمرانی و گاهی…

🔹 دولت سیزدهم با وجود محدودیت ها ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان ملت ایران در کمتر از ۳ سال گذشته از نظر پیشرفت طرح های عمرانی در استان لرستان به اندازه چند برابر دولت روحانی فعالیت داشته و قابل قیاس نیست بعنوان مثال در این مدت با پی گیری مجدانه استاتدار محترم سد تاج امیر نورآباد احداث و آبگیری شده است و سد کمندان ازنا احداث و تکمیل و آماده آبگیری است و در  سفر دوم ریاست محترم جمهوری به لرستان افتتاح خواهد شد و بیمارستان نیایش خرم آباد به پیشرفت ۶۸ درصدی رسیده و بیمارستان کوهدشت و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد  و لاستیک سازی بارز الیگودرز در حال تکمیل هستند و صنایع تعطیل شده ای مانند نساجی بروجرد و ماشین سازی لرستان احیا شدند و امروز چراغ خانه کارگران این صنایع احیا شده روشن است.

🔺 پروژه راه آهن دورود خرم آباد که از مطالبات به حق مردم لرستان استان است در طی ۹ سال ۳۸ درصد پیشرفت داشته است و این در حالی است که در طی سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲  ظرف یکسال حدود ۱۲ درصد پیشرفت داشته و توقف کوتاه این پروژه مهم به دلیل مباحث حقوقی مابین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ، وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت بوده که استاندار محترم با پی گیری های شبانه روزی و ارسال نامه به معاون اول رئیس جمهور  و جذب اعتبار زمینه فعالیت دوباره این پروژه را فراهم نموده است و دهها طرح های دیگر عمرانی که در پی گیری هستند.

🔹رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات روشنگرانه خود فرمودند کسانیکه روحیه امید را در جامعه از بین می برند و نا امیدی را در جامعه القا می کنند چه بدانند و چه ندانند در صف دشمنان انقلاب اسلامی ایران هستند و حرف دشمن را تکرار می کنند.

حقیقت این است که دولت انقلابی و استاندار پرتلاش لرستان با وجود همه محدودیت ها کارهای بزرگی برای توسعه و آبادانی لرستان انجام داده است که شایسته تقدیر است اما عمق محرومیت لرستان ریشه عمیق تاریخی دارد و توقع ما بیش از این هاست و تا رفع کامل محرومیت لرستان راه طولانی در پیش داریم و همه باید در این زمینه تلاش کنیم و همدل و هم قسم باشیم.

پایان پیام/

ثبت نظر شما