حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
دستگیری شبانه شکارچی متخلف در منطقه‌ حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
08 شهریور 1402 - 20:48
شناسه : 8783
بازدید 171
1
یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار دو رأس گراز نموده‌ بود در ساعت دو بامداد توسط محیط بانان دستگیر شد
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان؛ یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار دو راس گراز نموده‌ بود در ساعت دو بامداد توسط محیط بانان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد دستگیر و از وی دو لاشه شکار شده‌ گراز به همراه یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

چنگیز نیازی مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم با بیان این خبر گفت؛ شکارچی متخلف که به صورت شبانه و با استفاده از تاریکی شب به منطقه‌ حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد وارد شده‌ بود اقدام به شکار دو رأس گراز می‌کند که در حین انجام‌ این تخلف در ساعت دو بامداد روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ توسط محیط بانان منطقه حفاظت شده دستگیر می‌شود.

نیازی افزود؛ از این متخلف دو لاشه شکار شده‌ گراز به همراه یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی دو لول به همراه نه عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه گفت؛ پس از دستگیری متخلف به پاسگاه محیط بانی کلدر منتقل‌ و بلافاصله صورت‌ جلسه‌ تخلف تنظیم و پرونده‌ قضائی تشکیل شد و متخلف جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

نیازی در پایان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است در صورت طغیان و افزایش بی رویه گونه گراز و تایید آسیب به باغات و کشاورزان، از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان جهت تعدیل این گونه مجوز میرشکاری صادر می‌گردد و در صورت هر گونه اقدام به شکار بدون مجوز، این امر بعنوان تخلف محسوب و پیگرد قانونی دارد.

ثبت نظر شما