حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1536 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
دیوان محاسبات در اجرا و تکمیل سیاست‌ جنایی و فرهنگ محاسبه در جامعه ، نقش به سزایی دارد
12 خرداد 1403 - 13:32
شناسه : 11590
بازدید 40
1
نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری : مدیر کل دیوان محاسبات استان با آیت الله مبلغی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری  دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : روابط عمومی دیوان محاسبات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان لرستان؛ در این دیدار مدیر کل دیوان محاسبات استان اهداف و سیاستهای این نهاد نظارتی را با رویکرد پیشگیرانه مبتنی بر دو اصل مهم رسی و به موقع بودن بیان و با ارائه گزارشی ، نقش دیوان محاسبات را در ایحاد شفافیت و انضباط مالی و بهبود خدمات دولت تشریح نمود.

🔺وی گزارشات تحلیلی عملکرد منابع و مصارف عمومی و هدفمند سازی یارانه ها از سلسله گزارشات دوره ای را تبیین و تحویل نمود.

🔺 در ادامه حضرت آیت الله مبلغی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری ، ضمن استقبال از این گزارشات و تشکر از زحمات این نهاد نظارتی ، سیاست‌های جنایی و فرهنگ محاسبه در جامعه را تشریح و تحقق این دو مهم را نیازمند ایجاد و تامین یکسری مولفه ها و ابزارهایی دانست.

🔺 وی خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات به عنوان‌ یک سازمان نظارتی مستقل و بیرونی در کنار سایر مولفه ها ، در تحقق سیاست‌های جنایی و فرهنگ محاسبه در زنجیره فرآیندها و فعالیتهای مالی دستگاهای اجرایی دارای نقش اساسی است.

🔺نماینده مردم استان لرستان در خبرگان رهبری بر ارائه آموزش‌های فنی و مستمر جهت بسط فرهنگ محاسبه در جامعه ، توصیه و تاکید نمودند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما