حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1430 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
26 اسفند 1401 - 4:30
شناسه : 5305
بازدید 74
0
درراستای تنظیم بازار ،درجهت رفاه مردم رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه از امروز سیب و پرتقال هر کدام ۲۵ تن در نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی توزیع می‌شود، گفت : قیمت سیب قرمز درجه یک ۲۰ هزار تومان، سیب درجه ۲، ۱۶ هزار و پرتقال ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است
ارسال توسط : نویسنده : نظری منبع : روابط عمومی جهاد کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان ، سید عماد شاهرخی در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور استاندار و در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مشکلی نداریم، اظهار کرد: استان علاوه بر تامین کالاهای اساسی خود ، بخشی از نیازهای استان‌های همجوار و تهران را هم تأمین می‌کند.
وی به موجودی کالاهای اساسی استان اشاره کرد و افزود: ۴ هزار و ۳۴۰ تن برنج، ۲ هزار و ۳۸۱ تن شکر، ۷۰ هزار تن گندم و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد در انبارهای استان موجود است.
به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عمده ترین چالش کالاهای اساسی مربوط به گوشت قرمز منجمد است، زیرا استقبال مردم از گوشت قرمز منجمد امسال بالا است.
شاهرخی به کالاهای اساسی توزیع شده از ابتدای سال تاکنون نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۶۳۶ تن برنج ، ۵ هزار و ۷۲۹ تن شکر، ۱۸۰۰ تن مرغ منجمد، ۹۰۰ تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است
شاهرخی افزود: از ۱۸ اسفند ماه تا امروز ۶۲ هزار و ۵۴۲ نفر ۵۴۱ تن و ۲۴۱ کیلو‌گرم کالای اساسی را از نمایشگاه‌های ما خریداری کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه کار توزیع سیب و پرتقال هر کدام به میزان ۲۵ تن در نمایشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی آغاز شده است، عنوان کرد: قیمت سیب قرمز درجه یک ۲۰ هزار تومان، سبب درجه ۲، ۱۶ هزار و پرتقال ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.
شاهرخی گفت: با توجه به استقبال از گوشت قرمز منجمد ، در راستای تامین گوشت قرمز ۵ تن گوشت گوساله نر جوان را در خرم‌آباد توزیع می‌کنیم.

وی بیان کرد: گوشت ران با قیمت ۲۵۷ هزار تومان، سردست و گردن ۲۵۵ هزار تومان ، راسته ۲۶۴ هزار تومان ، قلوگاه ۲۰۳ هزار تومان و چرخ کرده ۲۳۰هزار تومان از تولید به مصرف در مرکز نمایشگاه کالاهای اساسی شهرستان خرم‌آباد عرضه می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تعداد بازرسی انجام شده از ابتدای سال تاکنون، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۷ هزار و ۷۰ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۶ هزار و ۸۰ پرونده با ۸۲ میلیارد تومان جریمه شد.
شاهرخی در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر تشدید بازرسی‌ها در نمایشگاه‌ها و سطح شهر گفت: علاوه بر شماره تلفن ۱۲۴، شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۳۱۳۳ اطلاع رسانی کنند.
پایان پیام/

ثبت نظر شما