حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
پدیده فوتبالی نونهال «آوش مرادی»
15 شهریور 1402 - 18:10
شناسه : 8886
بازدید 325
8
آوش مرادی نو نهال مستعد فوتبال پدیده ای که بی شک در آینده از ایشان بیشتر خواهید شنید این روزها در مستطیل سبز می درخشد و بازی چشم نوازی را ارائه می دهد که یادآور فوتبالیست های بزرگی است که نام و غیرت لرستانی ها را در سطح ملی فریاد می زدند
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : خبرورزشی

آوش مرادی نونهال آینده دار
مدرسه فوتبال ایرانیان خرم آبادرابیشتربشناسید

درتیم های پایه‌مدرسه فوتبال ایرانیان شاهدحضورنوآموزی مستعد به‌نام آوش مرادی هستیم این‌فوتبالیست آینده دارکه در رده سنی زیر ۱۱ سال‌توپ می زند در ترکیب تیمی زیر ۱۶سال هم بازی می کند ، از توانایی و هوش بالایی برخوردار است و از نظر کارشناسان به طور قطع در آینده فوتبال استان حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
آوش مرادی جدا از قدرت جنگندگی یک شوت زن قهاراست وی درزمین فوتبال از یک ویژگی خاص دیگری برخوردار است و آن رفتار کاملا حرفه ای اوست‌.اوهمیشه‌ مثل‌یک بازیکن باتجربه و میدان دیده عمل می کند و سعی می کند با الگوبرداری مناسب از بزرگترها به بازیکنی کاملا حرفه ای تبدیل شود.
ایشان فرزند رحیم مرادی از بازیکنان بزرگ و نام آشنای فوتبال استان است که سابقه بازی در تیم‌های مختلفی همچون پیام،فجر ۵۷ خرم آباد، خیبر، پرسپولیس خرم اباد را در کارنامه دارد.هرچنددر دوران فوتبالی اش پیشنهاداتی‌ ازتیم های فولاد خوزستان، نفت آبادان،سپاهان اصفهان،پارس خودرو تهران مواجه بود ولی به دلیل عرق به فوتبال لرستان با رد این‌ پیشنهادات تا پایان فوتبال خود در خدمت تیمهای استان با ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.
رحیم مرادی هم اکنون دبیرکانون کمیته تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان است که خدمات زیادی رابه پیشکسوتان فوتبال و بازیکنان بااستعداد فوتبال ارائه نموده است.
امیدواریم آوش نیز در آینده پاجای پای
پدر گذاشته و مانند پدرش نام خود را در میان بزرگان فوتبال استان‌ مطرح نماید.


پایان پیام/

ثبت نظر شما