حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1461 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
09 دی 1401 - 14:26
شناسه : 1481
بازدید 89
0
قابل توجه هم استانی ها گروه استان ، رئیس پلیس استان گفت: عدم توجه به جلو و جوانب و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در آزادراه خرم آباد - اراک باعث واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ شد
ارسال توسط : نویسنده : رضا ملکی منبع : روابط عمومی

.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کلدرخبر به نقل از پلیس، سرهنگ “محمد زارعی ” اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ملنی بر وقوع یک فقره واژگونی پژو ۴۰۵ در آزادراه خرم‌آباد – اراک بلافاصله عوامل پلیس راه و امدادی در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه به علت عدم توجه به جلو و جوانب توسط راننده خودرو پژو ۴۰۵ موجب عدم توانایی وی در مهار وسیله نقلیه شد افزود: متاسفانه راننده و ۳ سرنشین این خودرو بصورت سطحی مجروح که توسط دستگاه های امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد :یکی از بیشترین علل تصادفات ، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی وخواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت عدم توجه به جلو و جوانب است.

سرهنگ زارعی گفت: یکی از بهترین راه های پیشگیری از بروز تصادفات و خسارت‌های ناشی از آن، رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی است که لازم است رانندگان به آن توجه ویژه داشته باشند.

ثبت نظر شما