حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
13 اسفند 1401 - 15:07
شناسه : 4634
بازدید 96
7
نخستین بوت کمپ دو روزه تیم‌سازی و شبکه‌سازی در لرستان هفتم اسفند توسط مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان در راستای اجرای طرح توفا و با همکاری بنیاد نخبگان استان و دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شروع و در پایان روز 8 اسفند به اتمام رسید
ارسال توسط : نویسنده : مریم جعفری منبع : کلدرخبر


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،نخستین بوت کمپ دو روزه تیم‌سازی و شبکه‌سازی در لرستان هفتم اسفند توسط مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان در راستای اجرای طرح توفا و با همکاری بنیاد نخبگان استان و دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شروع و در پایان روز ۸ اسفند به اتمام رسید.
حسن ماله میر معاون فناوری مرکز رشد بیان کرد: هدف از برگزاری این بوت کمپ علاوه بر آموزش مفاهیم تیم‌سازی و شبکه‌سازی و تمرین کار گروهی به شکل کاربردی، تشکیل استارتاپ و حمایت از توسعه کارآفرینی است.
زینب پورقبادی کارشناس فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی اعلام نمود که این بوت کمپ ماحصل تلاشهای چندماهه تیم اجرایی طرح توفا در جهاددانشگاهی و ارائه اموزش های کاربردی با هدف تشکیل تیم و ایجاد استارتاپ های موفق در استان و تقویت اکوسیستم استارتاپی در لرستان می باشد.
در پایان رویداد تیم‌های برگزیده معرفی و در قالب استارتاپ در مراکز رشد پذیرش و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
در این رویداد شرکت کنندگان طرح توفا و جمعی از دانشجویان علاقمند و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد با نحوه تشکیل تیم‌های استارتاپی آشنا و از آموزش‌های روح الله خسروی مدرس رویداد و مشاوره‌های منتورهای استارتاپی بهره‌مند شدند.

پایان پیام،/

ثبت نظر شما