حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1465 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
07 مهر 1400 - 21:51
شناسه : 124
بازدید 78
4

به‌گزارش کلدر خبر؛ در راستای افزایش تعاملات فرهنگی و مهارتی در استان، تفاهم‌نامه همکاری با حضور مدیران کل ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای و کتابخانه‌های عمومی ،معاون آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و سایر اعضای محترم، امضا گردید. در این جلسه فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد :به‌منظور […]

ارسال توسط :

به‌گزارش کلدر خبر؛ در راستای افزایش تعاملات فرهنگی و مهارتی در استان، تفاهم‌نامه همکاری با حضور مدیران کل ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای و کتابخانه‌های عمومی ،معاون آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و سایر اعضای محترم، امضا گردید.


در این جلسه فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد :به‌منظور ترویج بیشتر و مؤثر شاخص های فرهنگی و مهارتی، توسعه فعالیتهای مشترک دو دستگاه امری ضروریست.
وی در ادامه ضمن اشاره به گستردگی کتابخانه های موجود در سطح استان، تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از حلقه مهارت به ماهر شدن افراد فرهنگ‌دوست و کتاب‌خوان جامعه کمک کنیم.
فرشته طهماسبی در ادامه گفت : مطمئنا با استفاده از ظرفیت ها و تشکیل کمیته کارشناسان دو دستگاه و برنامه ریزی های لازم،می توانیم گامهای موثری در زمینه رشد و شکوفایی فرهنگی ،علمی و مهارتی جامعه برداریم.


در ادامه این جلسه معاون آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی ریزی  اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای؛ بیان کرد: کتابخانه‌ها بهترین مکان برای هدایت به سمت فراگیری مهارتی است و ما در حوزه نرم‌افزاری و شیوه‌های آموزش الکترونیک سرفصل‌های بسیار مؤثری برای ارائه در کتابخانه‌ها داریم، اما در مقابل دوره‌های تخصصی‌تر نیاز به حضور در مراکز آموزشی دارد که این مهم بایستی توسط کتابخانه‌ها صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان ضمن بیان ظرفیت‌های آموزشی و مهارتی استان تاکید کرد: موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان چهارفصل لرستان،زمینه‌ساز ایجاد آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری ،صنایع تبدیلی و گردشگری می‌باشد.
میترا ابراهیمی در ادامه افزود : جامعه جوان و جویای کار امروز خواستار دوره‌های نوین آموزشی و عملی هستند،که این مهم نیاز به تغییر در ساختار آموزش‌های مهارتی استان دارد.
در پایان میترا ابراهیمی تاکید کرد: بی شک انعقاد این تفاهم نامه ی همکاری و عملیاتی شدن آن، منجربه ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی  و کتاب‌خوانی در بین افراد مختلف جامعه خواهد شد،که این امر باعث افزایش توانمندی ،بهره‌وری و تربیت نیروی متخصص و ماهر استان متمدن لرستان خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت نظر شما