حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بیانیه محمد بیرانوندی (صیمخو)بخاطر عدم حضور در کاندیداتوری مجلس
04 آبان 1402 - 18:15
شناسه : 9549
بازدید 211
1
در این بیانیه آمده است محمد بیرانوندی(صیمخو)نماینده دوره پیش مجلس شورای اسلامی برخلاف انتظار عموم مردم بخصوص طرفدارانی که خاطرات خوبی از صداقت ونجابت و سختکوشی ایشان در انتخابات دوره جدید مجلس شورای اسلامی حضور پیدانکرد و به رسم ادب و بخاطر قدرشناسی بیانیه ای منتشر کرد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

بسم الله الرحمن الرحیم
گرامی مردم شهرستانهای خرم آباد، چگنی و بخش های تابع!
با سلام و احترام
شعله به دل
شور به سر
….
چه سخت روزها،شب ها و ساعاتی  را در «چه کنم؟»می گذرانم : از یک سو اعتماد بی حد و عد و حمایت بیدریغ شما مهربان: مردان،زنان،دانشمندان ،جوانان و نوجوانان سرزمین زخمی ام و از دگر سو دست خالی و بیم از نامناسبی بستر و دشواری پاسخگویی به این محبت و حمایت های بی بدیل…
-از سویی فضای مسموم تبلیغات به بازیگری بیماران ،باج خواهان و دلالان انتخاباتی بی مسئولیت که سعی می‌کنند با خلق آشفته بازار هر نا اهلی را بر مردم غالب کنند و از  سویی دیگر نیت پاک لسوزان ،اساتید، اندیشمندان و جوانان سالم ،پاکدل و بی آلایشی که برای توفیق شهر و دیارشان صادقانه به این مسیر دل بسته اند.
-از یک طرف شور و شوق انتخابات دور قبل و از طرفی حکایت تلخ شب انتخابات همان دوره و…
و این است که چون بید بر سر پیمان خویش با کم نظیر یارانم می لرزم…
-اعتراف کنم که مرا طی کردن این راه دشوار و بس خطرناک جز به مدد نفس خیر پدران و مادران و نیت پاک جوانان میسر نبود که این مهم را برای ادامه حیات نیازمندم. 
-گوهر مهر و محبت شما عزیزان را که تاریخی به درازای همزیستی مبتنی بر مشارکت،همدردی و…نیاکانمان دارد و در کوران مشکلات اجازه نداد پیوندمان بگسلد و فصل با هم بودنمان به زردی بگراید ریشه ای سخت دارد وگرنه سرنوشت پائیز سیاست همواره ختم به زمستان رابطه هاست.
-گرچه حقیر خود را عضوی از اردوگاه اصلاح طلبان می دانم- نه منفعت طلبان و باج خواهان-وهنوز مصرانه اعتلای ایران عزیز را در اصلاح امور میدانم اما به هیچ وجه از محبت اصولگرایان واقعی-نه معامله گران اصول و ارزش‌ها-محروم ندیدم. و این جاست که باید بگویم  در نقطه نقطه این آب و خاک ،صادق رفقایی دارم که تنها مرامشان رفاقت است و دیگر هیچ… در مقابل مرامشان تسلیمم و تعظیم میکنم.درکنار هم بودن اعضای ستاد مردمی ما،یک من واحد بوجود آورده بود که هیچ سلیقه و نگاهی نتوانست خدشه ای بر آن وارد کند. من هم سعی کردم در خدمت رسانی خود را به جمع خاصی محدود نکنم( خلق بی بدیل صحنه ای که بچه های سپیددشت در استقبال از حقیر در ورودی شهرشان داشتند و یا عزیزانی که با اتوبوس از الشتر به خرم آباد آمده بودند و ایجادهزاران صحنه ی دیگر از دوستان زاغه،چگنی،بیرانشهر و…) را مایه فخر دنیا و آخرت خود میدانم.

-به هر حال با وجود این همه سرد و گرم ها بر خود فرض میدانم که مراتب سپاس و قدردانی خود و خانواده ام را از یکایک عزیزان، وابستگان وگرامی دوستان دیر و دور روزهای سخت هر کوی و برزن  حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی که طی  سالهای متمادی نسبت به اینجانب عنایت خاص داشته و دارید اعلام بکنم.
اعتماد شما به اینجانب و این خانواده بزرگترین سرمایه و مایه غرور ابدی ماست و این امید همواره وجود دارد که تلاش های خادم شما توانسته باشد گوشه ای از آن را جبران نماید.
-با تاکیدبگویم در خصوص  امانتداری از امانتی که به بنده سپرده بودید شاهد ما همانا خدای بزرگ است که حتی فراتر از وظیفه و توانم تلاش کردم   که گره ای ا ز گره های حوزه محل تکلیفم باز کنم و فرزندی از فرزندان این مرز و بوم را به کاری مشغول کنم و در حد بضاعت بار خاطری از خانواده ا ی  بکاهم- حتی در این دوره نیز که  در مجلس حضور نداشتم -برای اشتغال جوانان این مرز و بوم از هیچ تلاشی مضایقه نداشتم.
(ربکم اعلم بما فی نفوسکم
خدایتان به آنچه در دلهای شماست آگاه تر است)
-مردم شریف شهرستانهای خرم آباد،چگنی و بخش های تابع!
اینک که  درزمان ثبت نام و چند ماه دیگر در آستانه  انتخابات دوازدهمین دوره مجلس قرار خواهیم گرفت.انتخاباتی که مشارکت هرچه بیشتر ما منجر به روی کار آمدن مجلسی قوی تر و کارآمد تر خواهد شد. مشارکتی که هر چه پر شور تر باشد بر میزان اقتدار ایران عزیز خواهد افزود.ایرانی مقتدر که توانایی حل مسائل مهم اقتصادی،سیاسی، اجتماعی و … را بنفع یکایک شهروندانش دارد .
-باری به این بهانه به اطلاع شما سروران گرامی ، خواهران و برادرانم می رسانم که ضمن سپاس  از حمایت‌ها و‌محبت های پیشینتان  از اعتماد مجددی  که شما عزیزان در دیدار های حضوری و تماس های تلفنی به این جانب روا داشته اید،
علی رغم اینکه این دوره بیش از هر دوره شرایط حمایت‌های مردمی، تایید صلاحیت از مراجع مختلف برای حضور بنده مهیاست  اما به دلیل برخی ملاحظات  شخصی  قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را ندارم اما مسئولیت تاریخی ، همیشگی و دغدغه مندی خود را در قبال شما عزیزان پایان یافته نخواهم دانست.

-باکمال تواضع از همه دلبستگان به حضور حقیر در صحنه انتخابات دور دوازدهم پوزش می طلبم و انتظار دارم عذرم را پذیرا باشند.
نکته:
-از بیماران  سیاسی  وقصه پردازان میخواهم  برای نیامدن بنده قصه ننویسند زیرا دلایل عدم حضور بنده شخصی است ولاغیر.
-توصیه به نامزدهای انتخاباتی!
لطفاً در گیراگیر انتخابات فراموش نکنیم که انتخابات تمام می‌شود و ما به نیت خدمت به جامعه وارد این عرصه شده ایم پس سرمایه های اجتماعی مثل:اخلاق،اعتماد و…را تخریب نکنیم که در پایان انتخابات، مردم بمانند و سرمایه های اجتماعی برباد رفته .
-برای همه شما از خداوند منان آرامش و تندرستی و برای ایران عزیز صلح و اقتدار مسالت دارم.🙏🌹

برادر و همراه همیشگی شما
محمد(صیمخو) بیرانوندی🙏🌹

پایان پیام/

ثبت نظر شما