حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1429 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
18 اسفند 1401 - 15:33
شناسه : 4969
بازدید 46
2
معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: پرتقال و سیب شب عید آماده است و از روز هجدهم اسفندماه آن‌ها را به بازار می‌دهیم.
ارسال توسط : نویسنده : نظری منبع : روابط عمومی جهاد کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی، حسین میردریکوند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قبلاً از نظر تأمین میوه شاید شیوه‌های مدیریتی متفاوت بوده و در گذشته یک سری پارامترها را در نظر می‌گرفتند که یا هزینه پایین بیاید یا به شکلی به موقع میوه را مستقیم وارد بازار کنند.

وی ادامه داد: امسال مقداری زودتر دست به کار شدیم، پیش‌بینی ما این بود که در ایام عید پرتقالی در بازار وجود نخواهد داشت لذا دو ماه پیش با همکاران تعاون روستایی که به عنوان مباشر خرید مشخص شدند میوه با کیفیت برای شب عید تأمین و به مقدار نیاز در سردخانه دپو کردیم.

میردریکوند بیان کرد: پرتقال و سیب آماده است و تصمیم داریم از روز هجدهم اسفندماه میوه‌ها را به بازار بدهیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: توزیع ما به صورت گسترده بوده و در هر شهرستان و شهری حداقل بین ۳۰ تا ۵۰ نقطه برای توزیع میوه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: الان می‌دانیم کدام مغازه می‌خواهد میوه ما را در کدام نقطه از شهر توزیع کند، قیمت آن نیز حداقل ۱۰ درصد زیر قیمت میوه مشابه خوب در بازار است.

افتتاح نمایشگاه بهاره در لرستان از هجدهم اسفندماه

میردریکوند اضافه کرد: نمایشگاه‌ها معمولاً وقتی غرفه را اجاره می‌کنند باید هزینه‌های جانبی را روی قیمت اجناس سرشکن کرد، ما نمایشگاهی برگزار می‌کنیم که محصول مستقیم از تولیدکننده و کشاورز به دست مردم برسد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این‌که غرفه‌های نمایشگاه ما آماده بوده و هجدهم اسفندماه افتتاح می‌شود، بیان کرد: در خرم‌آباد دو نمایشگاه داریم یکی روستابازار که جفت ترمینال پلدختر و روبروی کارخانه آرد است و دیگری نمایشگاه بین‌المللی و در هر شهرستان یک نقطه برای برپایی نمایشگاه اعلام آمادگی کرده و کالای آن‌ها را خود ما تأمین می‌کنیم.

وی ادامه داد: کالاها را به صورت اعتباری به اتحادیه‌ها و تشکل‌های خودمان می‌دهیم که کالا با قیمت ارزان‌تر به دست مصرف کننده برسد، کلیه کالاهای اساسی که نرخ مصوب دارند به بازار می‌آوریم و علاوه‌بر آن صنایع تبدیلی نیز حداقل ۱۵ غرفه دارد که بتوانیم نمایشگاه خوبی داشته باشیم.

میردریکوند با اشاره به اینکه قیمت فروش ما در نمایشگاه حداقل در فروش کالاهایمان ۱۰ درصد زیر قیمت مصوب است، بیان کرد: کالاهای ماه رمضان را آماده و دپو کردیم و به محض شروع ماه رمضان وارد بازار می‌کنیم.

پایان پیام/

ثبت نظر شما