حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
توضیحات معاون استاندار لرستان در مورد اخبار منتشره در رابطه با  مدارس بروجرد
08 اسفند 1401 - 9:32
شناسه : 4374
بازدید 105
2

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از یافته،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص رویدادهای اخیر دو دبیرستان دخترانه در بروجرد توضیحاتی ارائه داد. مجید منعمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان امروز در ارتباط با اخبار منتشره پیرامون مدارس احمدیه و پانزده خرداد بروجرد عنوان کرد:جای  نگرانی نیست و […]

ارسال توسط : نویسنده : قاسمی منبع : یافته


 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از یافته،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص رویدادهای اخیر دو دبیرستان دخترانه در بروجرد توضیحاتی ارائه داد.
 مجید منعمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان امروز در ارتباط با اخبار منتشره پیرامون مدارس احمدیه و پانزده خرداد بروجرد عنوان کرد:جای  نگرانی نیست و مشکل خاصی برای سلامت دانش آموزان  وجود ندارد البته علت یابی این  موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیقتر  است.
 وی خاطرنشان کرد: آمار و ارقامی که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در خصوص تعداد دانش‌آموزان منتقل شده به بیمارستان مطرح شده است واقعیت نداشته و در واقع آماری که بعضا منتشر شده گمانه زنی رسانه‌ای است.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه علت موضوع بوجود آمده برای دانش آموزان بروجردی به صورت تخصصی در حال بررسی است، تاکید کرد: گروه‌های متخصص در حال بررسی دقیق موضوع هستند و نتیجه قطعی بررسی‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد. 
 منعمی گفت : هر گونه خبری در اینگونه موارد از سوی مراجع مشخص و به صورت رسمی اعلام می‌شود و لذا شهروندان اخبار را از مبادی رسمی دریافت نمایند و به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نداشته باشند.
 وی در ارتباط با شرایط دانش‌آموزانی که در یکی دو روز اخیر با این موضوع  مواجه شده و به مراکز درمانی منتقل شده بودند ، گفت : خوشبختانه حال عمومی همه این افراد مساعد است و صرفا چند دانش آموز به دلیل فشار ناشی از استرس تحت مراقبت قرار گرفتند که حال عمومی آنها نیز مساعد است.

پایان پیام/

https://t.me/yaftenews/75109

ثبت نظر شما