حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1537 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 210×
میدان دور از ” سیاوش “
12 خرداد 1403 - 9:50
شناسه : 11582
بازدید 76
2
پس از خروج دو ساله سياوش سپهوند از هیات دو میدانی لرستان، روند هیأت دو میدانی تغییر مسیر داده و وارد مسیر افول شده است
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : سلیمانی

یادداشت

✍️ سلیمانی

پس از خروج دو ساله سیاوش سپهوند از هیات دو میدانی لرستان ، روند هیأت دو میدانی تغییر مسیر داده و وارد مسیر افول شده ؛ مصداق بارز آن خردادماه امسال است که علی رغم ورزشکاران لرستانی در رشته های مختلف به جای اعزام کاروان نام آوران لرستانی تنها دو ورزشکار نمایندگی لرستان در مسابقات کشوری را بر عهده داشتند که این بر خلاف رویه سپهوند بود که سالها ریاست هیات دو میدانی را بر عهده داشت؛ البته سیاوش در پرورش قهرمانان به سمت باشگاه داری و ورزش حرفه ای ؛ گام های محکم و استواری برداشت .

بله ماجرا از این قرار است روزهای زیادی گذشت و همچنان بی نظمی در دو و میدانی لرستان به اوج خود رسیده ورزشکارانی که با سابقه درخشان قصد داشتند دور افتخار بزنند از این بی نظمی ها کلافه شدند.

دو میدانی لرستان که در روزگاری نه چندان دور با بعنوان برترین هیات کشور انتخاب شده بود و فعالیت های بسیاری زیادی در سطح کشور داشت؛ اما امروز در تاریکی مطلق به سر می برد و تنها چراغ های نیمه روشن آن نیز خاموش شد.

در چنین فضایی مسابقات هیات دو میدانی تنها با دو نفر در شأن ورزش اول المپیک نمیباشد و حقیقتا خجالت آور و جای تاسف دارد که در این بحبوحه زهرا نجفی و ام البنین تهرانی دو ورزشکار مدال آور در مسابقات غرب آسیا جا ماندند !

انتظار می رود یک نفر در استان پیدا شود و به وضعیت نابسامان دوومیدانی پاسخ دهد!

پ ن:حضور افراد غیرتخصصی در دومیدانی و سایر هیئت های ورزشی لرستان سؤالات زیادی را در ذهن سردبیر کلدرخبر ایجاد کرده که مدیرکل ورزش و جوانان باید به این سؤالات پاسخ دهد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما