حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
خام فروشی مواد معدنی هیچ سودی برای مردم ندارد.
28 بهمن 1402 - 7:43
شناسه : 10848
بازدید 34
2
کاندیدای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی علی محمدی نیا در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت:بهترین سنگ تزئینی دنیا در شهرستان چگنی وجود دارد اما به دلیل خام فروشی تا به امروز هیچ سودی برای مردم به همراه نداشته است.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی توضیح داد: سنگ های تزئینی استان ما توسط دلالان به بنادر صادر و در همان مکان و بدون آنکه به کشوری دیگر صادر گردد در روی کشتی ها بازآوری و با قیمت چند برابر دوباره به خود ما فروخته می شوند.

وی تصریح کرد:برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و کمک به تولید و اشتغالزایی در شهرستان های خرم آباد و چگنی باید احداث شهرک فناوری سنگ در دستور کار دولتمردان قرار بگیرد.

محمدی نیا ادامه داد:معضل بیکاری و مهاجرت جوانان و خانواده ها به وضعیت هشدار رسیده است و یکی از بهترین کارها برای مقابله با این وضعیت فعال کردن کارخانجات و صنایع تعطیل شده است.

این کارآفرین حوزه اشتغال توضیح داد: کارخانجات و صنایع تعطیل شده باید در کنار دیگر صنایع تبدیلی در اسرع وقت به چرخه تولید و فعالیت بازگردانده شوند تا بخشی از بیکاری را مرتفع سازند.

علی محمدی نیا گریزی هم به میزان مشارکت مردم در انتخابات زد و گفت:علت اصلی دلسردی مردم از انتخابات شرایطی است که امروز بر زندگی آنها حاکم شده و هیچ کدام از نمایندگان هم جویای احوال آنها نشده اند.

وی اضافه کرد:تا وقتی مردم رای خود را در سرنوشت و آینده خود تاثیرگذار ندانند و تعبیری در وضعیت زندگی خود نبینند نمی توانند همچون گذشته به انتخابات ها اطمینان کنند.

کاندیدای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی توضیح داد:بنده یک فعال اقتصادی در حوزه اشتغالزایی هستم که در بیشتر نقاط کشور فعالیت دارم و کارنامه موفقی هم در این زمینه دارم.

علی محمدی نیا تصریح کرد:علت اصلی ورود بنده به عرصه انتخابات نگرانی و دیدن وضعیتی است که فکرش را هم نمی کردم که در مقایسه با دیگر استان ها اینچنین شرایطی داشته باشیم.

وی ادامه داد:استان لرستان مملو از استعداد و پتانسیل های بالقوه خدادادی است و تا این استعداد ها و پتانسیل ها بالفعل نشوند نمی توان به آینده امیدوار بود.

محمدی نیا در ادامه نشست به خاطرت همراهی خود با خواهر مرحومش سرکار خانم اعظم محمدی نیا هم گریزی زد و گفت:مرحومه اعظم محمدی نیا در چندین دوره حضور موفق خود در انتخابات مجلس جز مردم هیچ یاری دهنده ای نداشت و به پشتوانه مردم بود که صدای رسای آنها در بیان مشکلات بود.

این کارآفرین ملی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اینگونه جواب داد:بنده خوب می دانم که از این به بعد دیگر مخاطبان تلفنی بنده افرادی هستند که مطالبه ای دارند پس هیچ وقت تلفن خود را خاموش نخواهم کرد.

محمدی نیا ادامه داد:بنده و همکارانم سامانه ای را طراحی کرده ایم که به صورت ۲۴ساعته جوابگوی مخاطبان و ضبط مکالمات آنها برای پیگیری باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو علاوه بر نقش بر آب کردن نقشه شوم دشمنان به تغییر وضعیت اقتصادی و اجتماعی امروز کمک کنند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما