حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1471 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
12 فروردین 1402 - 4:06
شناسه : 5851
بازدید 121
0
با هدف تنظیم بازار مرغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشکل‌های تعاون روستایی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع مرغ منجمد در سطح استان نمود.
ارسال توسط : نویسنده : ناشناس منبع : روابط عمومی تعاون روستایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی لرستان و به نقل از غلامعلی فتحی سرپرست تعاون روستایی استان با توجه به تعطیلی کشتارگاه های مرغ در این ایام ، تشکل‌های تعاون روستایی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع مرغ منجمد در سطح استان نمود.

وی افزود؛ قیمت مرغ منجمد براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان برای مصرف کننده ۴۳۰۰۰تومان تعیین شده است ودر فروشگاه های وابسته به شبکه گسترده تعاون روستایی در سطح شهرستان های تابعه توزیع می شود.

فتحی تصریح کرد؛ توزیع مرغ منجمد طی روزهای آتی نیز در سطح استان ادامه خواهد داشت و هیچ گونه کمبودی در این زمینه نداریم و در سطح شهر خرم آباد علاوه بر روستابازار تعاون روستایی این شهرستان واحدهایی نیز بصورت سیار زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی استان کار توزیع مرغ را انجام می دهند.

روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان لرستان

ثبت نظر شما